سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۳

اخبار

ممیزی بهداشت، ایمنی و محیط زیست بیمارستان نفت گچساران انجام شد

ممیزی بهداشت، ایمنی و محیط زیست بیمارستان صنعت نفت گچساران، توسط تیم ممیزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت انجام شد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ به منظور حصول اطمینان از اجرای الزامات  HSE تیم ممیزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت هشتم و نهم آذرماه با حضور در بخشهای مختلف بیمارستان نفت گچساران، مستندات و مدارک مربوط به سیستم HSE را مورد بازرسی و ارزیابی قرار دادند.
در این ممیزی، الزامات، سنجه‌ها و اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه مورد ارزیابی قرار گرفت و در ادامه، نقاط ضعف و قوت و راه های بهبود فرآیندها نیز ارائه شد.
حجت مقدم سرممیز تیم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت عنوان کرد: ممیزی حوزه HSE مناطق پانزده‌گانه بهداشت و درمان صنعت نفت به صورت کمی و کیفی بررسی، ارزیابی و گزارشات به مدیرعامل سازمان منتقل می‌شود.

1

وی با بیان اینکه ممیزی مناطق از هفته گذشته آغاز و گچساران دومین مقصد تیم ممیزی است، تصریح کرد: انجام ممیزی از سوی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برای نخستین بار انجام و قرار است به صورت سالیانه صورت پذیرد.
دکتر رضا بقائی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران نیز با بیان اینکه توجه به بهداشت حرفه‌ای و رعایت ایمنی پیش نیاز افزایش بهره‌وری است، افزود: مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به حوزه‌های اعتبار بخشی و HSE توجه ویژه دارد.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

 
۱۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۴۳
تعداد بازدید : ۲۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید