سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۱۳

اخبار

مسئولین گچساران روز پرستار را تبریک گفتند

مسئولین شهرستان گچساران در پیامهایی به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و با تبریک روز پرستار، از زحمات پرستاران تقدیر و تشکر کردند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در پیامی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار آورده است: پرستاران، درد آشنایان همه بیماران و از کار افتادگان هستند، مونس لحظه‌‏هاى درد و رنج انسان‌هایى هستند که نیاز به مونس و پرستار دارند. مقام معظم رهبرى (مدظله العالى)
مهرداد کاهکش افزود: روز گرامی ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س)، اسوه صبر و بردباری که در کشور عزیزمان به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است، فرصت مناسبی است که از نقش بی‌بدیل پرستاران در نظام سلامت کشور تجلیل شود. بی تردید زینب کبری (س) پرستار دلهای زخم دیده خرابه شام و مظهر صبر و شکیبائی و تجسم عینی علم و عفاف است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: انتخاب این روز مبارک و خجسته به نام “روز پرستار” اقدامی هوشمندانه بوده است چرا که پرستاران عزیز و گرانقدر نیز با الگو گرفتن از مقام شامخ حضرت زینب (س) به نوعی مرهم دلهای زخمی هستند و صبورانه با دلی سراسر مهر و عطوفت دردها را تسکین می دهند و حضور آنان در کنار بیماران در تسریع بهبودی آنان تاثیر بسزایی دارد.
کاهکش اظهار داشت: بدون تردید در دوران شیوع اپیدمی کرونا اگر رشادت ها و ایثار پرستاران و کادر درمانی کشور عزیزمان ایران نبود، داغ ها و مصیبت های بسیار زیادتری را شاهد بودیم. آنانی که از جان خود گذشتند تا جانی از بدن نگذرد، دلی نشکند، خانواده ای داغدار نگردد تا آسمان پر ستاره عاشقان این سرزمین پرنورتر و پرشورتر از قبل بدرخشد چنانکه در دوران دفاع مقدس نیز دل به دریا زدند و در خط مقدم در کنار رزمندگان اسلام بودند.
وی تصریح کرد: اینجانب ضمن سپاس از تلاش جهادگونه کادر درمانی کشور و صنعت نفت به‌ویژه جامعه پرستاری صنعت نفت، برای یکایک ایشان و خانواده‌های محترم شان از درگاه احدیت سلامتی و توفیق روزافزون آرزومندم.
پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه گچساران
سرهنگ پاسدار سیدحمزه محقق‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران نیز در پیام تبریک خود به مناسبت روز پرستار آورده است: وَ مَن اَحیَاهَا فَکَانَّمَا اَحیَا النَّاسَ جَمِیعا (و هر کس که به یک نفر زندگی ببخشد گویا همه مردم را زنده کرده است)
وی اظهار داشت: روز پرستار تجلیل از یک قشر نیست بلکه روز تجلیل از کرامت انسانی است که انسانیت را در سنگ صبور بودن و التیام بخشیدن به هم نوعان می بیند و هم نفس با بیماران، عمر و سلامتی خود را به مخاطره می اندازد.
سرهنگ محقق‌زاده افزود: روز میلاد بانوی بزرگ اسلام پرستار تمام نیکی‌ها پرستار ارزش‌های مقدس عاشورا زینب کبری علیها‌السلام بر همه پرستاران و پیروانش مبارک‌باد.
 
۹ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۳۷
تعداد بازدید : ۱۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید