سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۴۳

اخبار

واحد اتاق عمل بیمارستان نفت گچساران تعمیر و بازسازی شد

مسئول اتاق عمل بیمارستان نفت گچساران گفت: واحد اتاق عمل این مرکز درمانی با تعامل و همکاری شایسته مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تعمیر و بازسازی شد.
1
مژگان قیصری در گفتگو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به مناسبت چهاردهم نوامبر مصادف با بیست و چهارم آبانماه روز جهانی اتاق عمل عنوان کرد: تعمیر و بازسازی واحد اتاق عمل بیمارستان بعثت صنعت نفت با تعامل و همکاری شایسته مدیرعامل و مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به اتمام رسیده و تجهیزات آن در حال نصب است.
وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای تعمیر و بازسازی اتاق‌های عمل بیمارستان نفت افزود: هدف از بازسازی اتاق عمل این بیمارستان افزایش فضا، ایجاد تهویه مناسب، ورودی و خروجی مناسب بیماران و افزایش تعداد تخت‌های اتاق عمل است.
وی در ادامه از کاهش اعمال جراحی از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: تعمیر و بازسازی اتاق‌های عمل علت این کاهش بوده است.
وی تصریح کرد: بیمارستان نفت گچساران دارای ۲ اتاق مربوط به عمل‌های جنرال و یک اتاق مربوط به عمل‌های سرپایی است.
قیصری بیان کرد: به ازای هر بیماری که وارد اتاق عمل می‌شود حداقل ۴ نفر شامل تکنسین، بیهوشی و پرستار در اتاق عمل حضور دارند.
وی با بیان اینکه روزهای فعالیت بخش اتاق عمل بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران از شنبه تا چهارشنبه میباشد افزود: بخش اتاق عمل همچنین در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به صورت آماده باش فعالیت دارد.
قیصری در ادامه از افزودن تجهیزات پزشکی اتاق عمل خبر داد و گفت: مجوز خرید تجهیزات ماشین بیهوشی، تخت جراحی جنرال، تخت جراحی سی آرم، ساکشن جراحی، التروشوک و اتوکلاو فلش مربوط به اتاق عمل جنرال از سوی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت صادر گردیده که بزودی خریداری خواهد شد.
گفتنی است بخش‌هایی از بیمارستان ۶۴ تختخوابی نفت گچساران قدمتی بیش از ۶۰ سال دارد که یکی از این بخش‌ها اتاق عمل است. این مرکز درمانی در حال حاضر به ۱۱ هزار و ۷۷۵ نفر خدمات ارائه میدهد.
۲۳ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۱۵
تعداد بازدید : ۲۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید