سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۹

اخبار

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران روز اتاق عمل را تبریک گفت

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران روز اتاق عمل را به متخصصین و پرسنل اتاق عمل تبریک گفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ در پیام دکتر رضا بقائی به مناسبت روز جهانی اتاق عمل آمده است: چهاردهم نوامبر مصادف با بیست و چهارم آبانماه در راستای تقدیر از خدمات و تلاشهای شبانه‌روزی مجموعه دست اندرکاران و زحمتکشان اتاق عمل به این عنوان نامگذاری شده است.
از اهداف و برنامه‌های بزرگداشت این مناسبت؛ آشنایی هرچه بیشتر جامعه با دست اندرکاران و کارشناسان اتاق عمل در بیمارستانها است که دوشادوش تیم پزشکی و جراحی برای حفظ سلامت بیماران از جان و دل خدمت می‌کنند.
براستی که کار دست اندرکاران اتاق عمل، از ارزش بسیار زیادی برخوردار است چرا که بخشی از کار تیم جراحی در اتاق عمل بر روی دوش آنان قرار گرفته است.
رسالت عزیزان و دست اندرکاران اتاق عمل علاوه بر اینکه در تسریع و تسهیل کار جراحان نقش مهم و تعیین کننده‌ای دارد بلکه به عنوان یک ظرفیت در کنار تیم جراحی در سلامت و موفقیت اعمال جراحی نقشی محوری دارند.
مناسبت روز جهانی اتاق عمل در واقع بهانه‌ای برای قدردانی از زحمات و خدمات و تلاشهای مسئولانه و دلسوزانه آنان در کنار تیم پزشکی و جراحی در اتاق عمل است تا جامعه نقش موثر و مهم و توانمندیهای آنان را بهتر و بیشتر درک کند.
مع الوصف ضمن تبریک این روز به تمام متخصصین و پرسنل خستگی ناپذیر اتاق عمل و تقدیر از خدمات و تلاشهایشان؛ بهروزی و سلامتی و سربلندی این عزیزان در عرصه خدمت به مردم و بیماران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
۲۳ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۱۶
تعداد بازدید : ۱۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید