سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۴۳

اخبار

توجه ویژه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به مناطق عملیاتی/مدیرعامل سازمان پای درد دل کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران نشست

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پایان سفر دو روزه خود به منطقه گچساران با کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، دکتر سیدمهدی هاشمی در این نشست عنوان کرد: سازمان توجه ویژه‌ای به مناطق عملیاتی دارد.

1

 وی بیان کرد: جمعیت خدمات گیرنده بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران از نظر شاخص جمعیتی و استاندارد برای ایجاد بیمارستان کم بود اما به علت محروم بودن منطقه و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی در این منطقه بیمارستان احداث شد.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در ادامه به نگاه ویژه وزارت نفت به حوزه سلامت و مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: بودجه مربوط به بیمارستان در حال ساخت شهدای نفت گچساران اخذ شده است.
دکتر هاشمی با اعلام اینکه گستره فعالیت بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، در استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و فارس است و به جمعیتی حدود ۱۳ هزار نفر خدمات‌رسانی می‌کند بر تکمیل و راه اندازی بیمارستان جدید تاکید کرد.
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت همچنین به استاندارد نبودن فضای فیزیکی بیمارستان فعلی اشاره کرد و گفت: از تمامی اهرم های اقتصادی و اجتماعی جهت راه‌اندازی بیمارستان در حال ساخت استفاده حداکثری خواهیم کرد.

گفتنی است در ادامه این نشست صمیمی دکتر هاشمی، پای درد دل کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران نشست و پاسخگوی پرسش‌های آن‌ها بود.

1
۳۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۷:۱۱
تعداد بازدید : ۲۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید