سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۴۱

اخبار

همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس، مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت به دیدار خانواده معظم شهدا گچساران رفتند

تیم مدیریت ستاد متشکل از مهندس رضا تیرگر سرپرست مدیریت برنامه‌ریزی، دکتر کوروش هاشمی‌اصل رییس سلامت خانواده، علیرضا فارسیان رئیس فنآوری اطلاعات و ارتباطات با همراهی دکتر رضا بقائی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران همزمان با نخستین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس، به دیدار تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا شهرستان گچساران رفتند.

به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ مدیر برنامه‌ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در این دیدارها با اشاره به جایگاه معنوی شهیدان گفت: پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران، ارج نهادن به ارزش‌های متعالی اسلامی و انقلابی است.

مهندس رضا تیرگر در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان امیرحسین کیامرثی، علمدار امینی و  سیدرضا توفیق سیدپور گفت: عزت، اقتدار، امنیت، آرامش و آسایش امروز میهن خود را مرهون جانفشانی‌های شهدا هستیم.

دکتر رضا بقائی نیز در این دیدار از جانفشانی‌ها و رشادت‌های شهدای والامقام تجلیل به عمل آورد و بیان داشت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا کوچکترین تکلیف برای مسوولان است.

شهید امیرحسین کیامرثی از طبقه کارگر ۱۹ آبان ۵۷  در قیام خونین مسجد شهیدان به شهادت رسیدند. دلاورمردی که آرامگاه وی در گلزار شهدای شهر دوگنبدان زیارتگاه عاشقان حسینی است.

شهید علمدار امینی شاغل در خط تولید نفت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در نوزدهم مردادماه سال ۱۳۶۶، حین خدمت در تاسیسات نفتی گچساران به شهادت رسیدند.
آموزگار شهید سیدرضا توفیق سیدپور نهم آذرماه سال ۶۰ رر نینوای بستان به فیض شهادت رسید.
شهرستان‌ گچساران با حدود ۱۲۶ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد ۳۶۰ شهید تقدیم دفاع از مرز و بوم کشورمان کرده است.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۰
تعداد بازدید : ۳۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید