سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۳۶

اخبار

پیام مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به مناسبت بزرگداشت روز اورژانس

مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پیامی فرا رسیدن روز فوریت‌های پزشکی و اورژانس را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، در پیام دکتر سیدمهدی هاشمی آمده است: بیست و ششم شهریور که به عنوان «روز فوریت‌های پزشکی و اورژانس» نام‌گذاری شده، فرصت مغتنمی است تا از تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران بخش‌های اورژانس بیمارستان‌ها سپاسگزاری کنیم.
این پیام می‌افزاید: تلاشگران عرصه فوریت‌های پزشکی و اورژانس از اولین کسانی هستند که مردم در زمان وقوع حوادث و یا بروز بیماری‌ها با این زحمتکشان تماس و درخواست کمک و دریافت خدمات سلامت می‌نمایند.
در پیام مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تاکید شده است: با افزایش شیوع کرونا ویروس، نقش اورژانس و مدیریت حوادث پیش بیمارستانی در اقدام به موقع و نجات جان بیماران، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.
دکتر هاشمی در این پیام آورده است: اینجانب، فرارسیدن ۲۶ شهریور ماه، روز فوریت‌های پزشکی و اورژانس را به تمام عزیزان سفیدپوش در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه احدیت توفیق، سعادت و سلامت را برای این عزیزان مسالت می‌نمایم.

۱

 
۲۳ شهریور ۱۴۰۱ ۱۱:۲۱
تعداد بازدید : ۲۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید