سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۹

اخبار

همدلی و مشارکت ستاد و مناطق در دستور کار قرار گرفت

جلسه شورای مدیران با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و جمعی از مدیران و روسا ستادی 13 شهریورماه در سالن جلسات بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، دکتر سید مهدی هاشمی در این نشست عنوان کرد: عملکرد یکپارچه ستاد و مناطق، بستری مناسب برای افزایش رضایت جمعیت تحت پوشش و دسترسی خدمات درمانی برای همگان است.

1

در این نشست پیگیری مصوبات جلسات گذشته در خصوص مشکلات و چالش‌های بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و گزارش از سفر مدیریت برنامه‌ریزی سازمان و همراهان به مناطق جنوبی کشور در دستور کار قرار گرفت.
در ابتدا جلسه مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به ایجاد همدلی و مشارکت در بین ستاد و مراکز، بصورت عملیاتی گفت: جلسات شورای مدیران سازمان بصورت هفتگی در بیمارستان فوق تخصصی صنعت نفت تهران برگزار خواهد شد و  از این هفته در اولین قدم مدیران ستادی بعد از جلسه با واحد های نظیر خود بصورت مستقیم در بیمارستان به بررسی و رفع چالش‌ها و مشکلات بپردازند تا شاهد همدلی و همگامی بیشتری باشیم.
دکتر هاشمی هدف را رضایت جمعیت تحت پوشش از دریافت خدمات  ارائه شده عنوان کرد و افزود: باید دسترسی به بسته‌های خدمت در تمامی اقصی نقاط کشور به یک شکل باشد و درمان در دسترس باشد.
در ادامه رضا تیرگر سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان گزارشی از سفر به مناطق جنوبی کشور (آغاجاری، ماهشهر، آبادان و اهواز) در هفته گذشته که با همراهی دکتر کوروش هاشمی رئیس سلامت خانواده، علیرضا فارسیان رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات و مهدی محمودزاده رییس روابط عمومی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بود، ارائه و مهمترین چالش‌ها و مشکلات مناطق را بازآرایی ساختار سازمان، مشکلات سخت افزاری، ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان و رفع مشکلات و ابهامات نرم افزار سینا (سامانه آنلاین پرونده الکترونیک سلامت) و ارتقا سمت ها عنوان کرد.

1

در ادامه دکتر کوروش هاشمی‌اصل رئیس سلامت خانواده ضمن تقدیر از راه‌اندازی نرم افزار سینا در مناطق گفت: خوشبختانه با همکاری مدیریت‌ها و عزم جدی آنان شاهد را‌ اندازی نرم افزار سینا در درمانگاه‌های مراکز خانواده مناطق هستیم، استانداردهای نیروی انسانی و فضای فیزیکی موجود بستر مناسبی برای راه‌اندازی این نرم افزار دارد.
در ادامه این نشست دکتر رضا بقایی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به سیزدهمین جلسه شورای مدیران که در آن مشکلات و چالش منطقه مطرح شد اشاره کرد و در خصوص مصوبات آن و احداث بیمارستان جدید، کمبود نیروی انسانی، نوسازی سخت‌افزار و استفاده فرزندان کارکنان اناث از تسهیلات موضوعاتی را مطرح کرد.
رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز هم به سفر سرپرست مدیریت برنامه‌ریزی سازمان به استان‌های جنوبی کشور اشاره کرد و گفت: توجه مدیران به مناطق نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده و در جهت رفع دغدغه‌ها گام‌های موثری برداشته شده که جای خوشحالی و تقدیر و تشکر دارد.
دکتر بهرام دهقان وی  با اشاره به راه اندازی مرکز توانبخشی قلب در بیمارستان بزرگ صنعت نفت اهواز گفت : معیار برای ما رضایت جمعیت تحت پوشش است، خوشبختانه با برگزاری جلسات پربارتر و موثر شاهد ایجاد اعتماد به نفس در کارکنان و افزایش میزان رضایت‌مندی جمعیت تحت پوشش هستیم.
 
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ۱۷:۱۰
تعداد بازدید : ۳۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید