سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۳۴

اخبار

آغاز نوبت‌دهی اینترنتی کلینیک دندانپزشکی نفت گچساران/اعلام راه‌های ارتباطی خدمات گیرندگان با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

مدیر روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اعلام کرد: در راستای تسهیل خدمات به جمعیت تحت پوشش و تکریم ارباب‌رجوع، دریافت خدمات در کلینیک دندانپزشکی با اخذ نوبت اینترنتی فراهم شد.
نواب زراعت‌کیش در گفتگو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران افزود: در همین راستا افرادی که قصد مراجعه به کلینیک دندانپزشکی را دارند می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی  http://nobat.piho.ir/ برای دریافت نوبت اقدام نمایند.
وی عنوان کرد: خدمات گیرندگان همچنین می‌توانند برای دریافت نوبت با شماره ۰۷۴-۳۲۳۳۳۵۹۱ تماس حاصل نمایند.
مدیر روابط عمومی و تکریم ارباب رجوع بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ساعت فعالیت کلینیک دندانپزشکی در نوبت صبح را ساعت ۷ تا ۱۴ و نوبت عصر را ساعت ۱۴ تا ۱۹ اعلام کرد.
در حال حاضر ۲ دندانپزشک متخصص کودکان، یک متخصص و جراح فک و صورت، یک متخصص ترمیم و ۷ دندانپزشک عمومی به جمعیت تحت پوشش خدمت‌رسانی می‌کنند.
ترمیم دندان، درمان ریشه دندان، رادیوگرافی PA/BW، جرم‌گیری، پروفیلاکسی دوفک، حذف پوسیدگی و پانسمان، کشیدن دندان، پالپوتومی و پالپکتومی از جمله خدماتی است که کلینیک دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به مراجعان ارایه میدهد.
راه‌های ارتباطی خدمات گیرندگان با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران 
زراعت‌کیش همچنین، راه‌های ارتباط خدمات گیرندگان با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران جهت طرح مسائل، مشکلات، نظرات و درخواست‌ها را اعلام و معرفی کرد.
وی روزهای ملاقات حضوری رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با خدمات گیرندگان را دوشنبه اعلام کرد و گفت: همچنین امکان طرح مسائل و مشکلات و ارائه درخواست ملاقات، در پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به نشانی اینترنتی http://gch.piho.ir/fa/connection-re وجود دارد.
زراعت‌کیش خاطرنشان کرد: سامانه پیامک ۵۰۰۰۲۲۳۷۱۶۳ نیز آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات خدمات گیرندگان است.
1
۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۵۳
تعداد بازدید : ۱,۵۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید