سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۱۵

اخبار

در پیامی به مناسبت روز داروساز؛ مدیرعامل سازمان: داروسازان سهم به سزایی در زنجیره ارائه خدمات سلامت دارند

مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پیامی به مناسبت روز داروساز (پنجم شهریورماه) این روز را به جامعه داروسازان کشور تبریک گفت و تاکید کرد: جامعه داروسازان سهم به سزایی در زنجیره ارائه خدمات سلامت دارند.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، در پیام دکتر سیدمهدی هاشمی آمده است: پنجم شهریور ماه مصادف با زادروز حکیم فرزانه شیمیدان، طبیب و داروشناس در تقویم ایرانی به عنوان روز داروساز نام‌گذاری شده تا ضرورت دارو و داروسازی و نقش آن در تامین سلامت بیماران مورد توجه و اهمیت قرار گیرد. 
وی در این پیام آورده است: جامعه داروسازان سهم به سزایی در زنجیره ارائه خدمات سلامت دارند و در شرایط شیوع بیماری کرونا، با عزمی راسخ در راستای رفع نیازهای دارویی بیماران ایثارگرانه در کنار سایر مدافعان سلامت در تلاش بودند و در جهت بالا بردن سلامت عمومی جامعه در عرصه‌های تولید علم، شکوفایی صنایع داروسازی، تولید داروهای با کیفیت و تکنولوژی گام‌های موثری برداشته‌اند.
در بخش پایانی پیام مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت آمده است: ضمن تبریک روز داروساز به تمامی داروسازان کشور به خصوص همکاران پرتلاش شاغل در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت  از درگاه خداوند متعال برای یکایک این عزیزان توفیق و سلامتی روز افزون مسالت می‌نمایم.
امروز پنجم شهریور در سالنامه ملی ایران به نام «محمد زکریای رازی و روز داروساز» نامگذاری شده است.

1

۵ شهریور ۱۴۰۱ ۱۱:۰۵
تعداد بازدید : ۱۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید