سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۵۸

اخبار

مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت، آغاز هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفتند

مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره سازمان و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران آغاز هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفتند.
 1
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره سازمان در پیام خود آورده است: هفته اول شهریور ماه با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین  و هفته دولت نامگذاری شده است. ایام شهادت شهیدان رجائی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پر افتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستین از روحیه خدمتگزاری بی‌منت و خالصانه به مردم است.
دکتر سیدمهدی هاشمی افزود: چهارم شهریورماه که به نام روز کارمند است یادآور ارزش نهادن به مجاهدت قشر عظیمی از جامعه و انسان‌های شایسته‌ایست که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخش مهم و اساسی اداره امور کشور را برعهده دارند.
وی اظهار داشت: تلاش کارمندان دولت در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و اقتصادی، موجب توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کشور و در نهایت دستیابی به رضایت مردم و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 
دکتر هاشمی اضافه کرد: اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند، را به تمامی کارمندان متعهد و عزیزان خدمت‌رسان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تبریک و تهینت عرض نموده و از خداوند متعال آرزوی توفیق و سربلندی روزافزون را می‌نمایم.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران هم با صدور پیامی هفته دولت را گرامیداشت و فرارسیدن چهارم شهریور «روز کارمند» را تبریک گفت.
دکتر رضا بقائی در این پیام اعلام کرد: چهارم شهریورماه در تقویم رسمی کشور با نام کارمند در هفته دولت مزین شده و این روز فرصت مناسبی است برای ارج نهادن به زحمات کارمندان به عنوان عزیزانی که اساس تشکیلات اداری و سرمایه‌های انسانی برای توسعه جامعه را تشکیل می دهند.
وی اضافه کرد: اینجانب با گرامیداشت یاد ‌و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر و پاسداشت یاد و خاطره همه شهدا و امام شهدا (ره) فرارسیدن چهارم شهریور «روز کارمند» را به تمامی کارمندان سخت‌کوش که با تکیه بر ایمان و اعتقاد راسخ خود بر پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور همت می‌گمارند؛ تبریک و تهنیت عرض نموده، همچنین فرصت را مغتنم شمرده از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق خدمت هر چه بیشتر برای همه خادمان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسالت دارم.
 
۳ شهریور ۱۴۰۱ ۱۵:۲۰
تعداد بازدید : ۲۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید