سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۵۰

اخبار

بازدید معاون وزیر نفت از بیمارستان نفت گچساران/نگاه ویژه وزارت نفت به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بهداشت و درمان صنعت نفت/طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری در دستور کار وزارت نفت

همزمان با نخستین روز از هفته گرامیداشت دولت، مهدی علی‌مددی معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با همراهی جمعی از مدیران وزارت نفت از تاسیسات شرکت نفت، بیمارستان فعلی و بیمارستان در حال احداث شهدای نفت گچساران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ علیرضا بیگدلی‌آذری مدیریت منابع‌انسانی و حسن عسکری دستیار مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، ابراهیم فولادوند مشاور معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، حمید حسین‌نژاد مدیر اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی وزارت نفت، علی غرایاق زندی مدیرکل اداره کل تشکیلات، روش‌ها و تعالی سازمانی وزارت نفت، علی ستوده مدیرکل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری، حسین طنابنده معاون طرح‌های تامین نیروی انسانی، منوچهر بارانی مدیر منابع انسانی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز در این بازدید حضور داشتند.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در این بازدید عنوان کرد: بخش‌هایی از بیمارستان فعلی نفت قدمتی بیش از ۶۰ سال دارد.

دکتر رضا بقائی با اعلام اینکه عملیات احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی در حال ساخت شهدای نفت گچساران که ویژه کارکنان نفت است از اوایل سال ۸۷ با زیربنای ۱۱ هزار مترمربع آغاز شد، گفت: چندین سال است که عملیات اجرایی این مرکز درمانی متوقف شده است.

وی افزود: این مرکز درمانی دارای سه طبقه و پنج بخش اصلی شامل کلینیک‌های تخصصی،‌ بخش‌های بستری،‌ اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری می‌باشد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بیان کرد: هم اکنون بیش از ۱۲ هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی در قالب ۴ هزار و ۸۳ خانوار تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران هستند و از خدمات حوزه درمان استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: هشت هزار و ۳۳۳ نفر معادل ۶۹ درصد از خدمات گیرندگان مجموعه شاغلین و سه هزار و ۷۱۷ نفر معادل ۳۱ درصد نیز بازنشستگان هستند.

نگاه ویژه‌ وزارت نفت به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بهداشت و درمان صنعت نفت

مهدی علی‌مددی معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی نیز در این بازدید گفت: از ابتدای آغاز به‌کار دولت سیزدهم وزیر نفت نگاهی ویژه‌ به بحث تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در مناطق مختلف کشور دارد.

طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری در دستور کار وزارت نفت
 معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی همچنین در بازدید از تاسیسات شرکت نفت گچساران افزود: رفع و پیگیری مشکلات کارکنان صنعت نفت در مناطق عملیاتی از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم می‌باشد  و امید است در این زمینه بهترین تصمیم‌ها برای برطرف شدن این  چالش‌ها گرفته شود.
وی بیان کرد: رویکرد وزارت نفت در دولت سیزدهم تخصصی می‌باشد و تصمیم‌گیری مشکلات و امور نفت تنها از سوی کارکنان این وزارت انجام خواهد شد.
علی‌مددی با بیان اینکه مشکلات دولت گذشته  به دولت جدید منتقل شده گفت: در همن راستا وزارت نفت برای برطرف شدن مشکلات و چالش‌ها و در هر استان یک نفر را  برای حلقه ارتباطی  و ارایه تمامی مشکلات به مرکز معرفی کرده است.
وی تصریح کرد: تصمیمات امروز در نفت جزیره‌ای نیست بلکه یک زنجیره کامل است و ما با یک برنامه‌ریزی کامل و کارشناسی به جهت تسهیل‌گری مشکلات کارکنان تلاش خواهیم کرد.
معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گفت: نیاز استخدامی در صنعت نفت را در دستور کار این وزارت است و هم اکنون در حال تصویب آن هستیم.
علی‌مددی به شکل‌گیری شورای مدیران منابع انسانی در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: این شورا با تعامل و هم‌افزایی همه مدیران منابع انسانی شرکت‌های تابعه شکل گرفته و زمینه رشد و تعالی سازمانی همکاران را نیز فراهم خواهد کرد.
 وی تصریح کرد: هم اکنون بازنگری طرح طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری را در دستور کار قرار داده‌ایم.
وی با بیان اینکه ماده ۱۰ از سال ۹۹ اجرا شد گفت: در این زمینه نواقصاتی وجود داشت طبق دستور ویژه وزیر نفت جمع‌بندی‌هایی در این زمینه انجام شد و امیدواریم این مشکل را در اسرع وقت برطرف نماییم.

1

1
1

1
1
1

1

1
1

1

1
1
1
1
1
1

1
1

1
1
1

1

1

 
۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۷:۴۵
تعداد بازدید : ۵۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید