سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۳۶

اخبار

مدیران صنعت نفت گچساران به دیدار پزشکان بیمارستان نفت رفتند

جمعی از مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به مناسبت روز پزشک با حضور در بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران از تلاش‌ها و مجاهدت‌های پزشکان این شهرستان قدردانی کردند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این آیین اظهار داشت: ازخودگذشتگی‌های کادر پزشکی در ایام کرونا، تداعی کننده رشادت‌های جامعه پزشکی در دفاع مقدس بود.
مهرداد کاهکش در ادامه با تبریک روز پزشک به جامعه بزرگ کادر درمان افزود: امروز روزی است که از یکسو باید فرارسیدنش را به تمامی پزشکان پرتلاش در عرصه سلامت جامعه تبریک گفت و از سوی دیگر از جای خالی پزشکان، پرستاران و دیگر خدمتگزاران کادر درمان که به علت ابتلا به کرونا حین خدمت جان ارزشمند خود را فدا کردند اندوهگین بود.
وی با قدردانی از تلاش‌های پزشکان در مداوا و مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا اظهار داشت: بی‌شک نقش بی‌بدیل پزشکان و کادر درمانی در دوران دفاع مقدس و پس از آن در شرایط کرونا هرگز از یادها نخواهد رفت و مردم ما هم هیچ‌گاه رشادت‌های پزشکان را فراموش نخواهند کرد و همواره قدردان زحمات آنها خواهند بود.
کاهکش ادامه داد: از خودگذشتگی‌هایی که کادر پزشکی، درمانی و پرستاری در مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا انجام دادند، یکبار دیگر تداعی‌کننده تلاش‌های شبانه‌روزی جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس بود.
اول شهریور همزمان با زاد روز بوعلی سینا، به پاس تألیفات و خدمات وی به علوم پزشکی و فعالیت وی در این رشته و تجلیل از پزشکان، روز پزشک نام‌گذاری شده‌است.
1  

1

1

۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۶:۱۸
تعداد بازدید : ۲۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید