سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۰۰

اخبار

بهداشت و درمان صنعت نفت به فرزندان ذکور بالای ۲۲ سال خدمات درمانی ارائه میدهد

جلسه شورای مدیران سازمان با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و روسا ستادی جهت بررسی ارائه خدمات درمانی به فرزندان ذکور بالای ۲۲ سال کارکنان و بازنشستگان بهداشت و درمان صنعت نفت برگزار شد .
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ در این نشست طرح ارائه خدمات درمانی به فرزندان ذکور بالای ۲۲ سال شاغلین و بازنشستگان بهداشت و درمان صنعت نفت، مورد موافقت مدیرعامل و مدیران و روسا قرار گرفت.
در این نشست همچنین در خصوص اقدامات لازم برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن غیر واگیردار و عفونی در دوران کرونا و پسا کرونا مواردی مطرح که مدیرعامل سازمان ضمن ابراز خشنودی از نحوه خدمات ارائه شده بر بروز سانی دستورالعمل‌ها با الویت ارتقا سلامت کارکنان در مناطق عملیاتی تاکید کرد.
در پایان این نشست مقرر شد واحد منابع انسانی گزارشی از آمار نیروهای انسانی در کل سازمان با هدف بررسی جایگزینی نیروها بطور صحیح ارائه نماید.

سازمان بهداشت درمان صنعت نفت در حال حاضر با دارا بودن ۹ بیمارستان، ۳۵ پلی‌کلینیک تخصصی، ۷۰ مرکز سلامت خانواده و ۱۸۰ مرکز طب صنعتی و بهداشت مستقر در مناطق عملیاتی صنعت نفت به جمعیت حدود ۸۵۰ هزار نفری تحت پوشش شامل شاغلان رسمی، غیررسمی و بازنشستگان و افراد تحت پوشش خدمات پزشکی ارائه میدهد.

1

1

 
۲۹ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۰۲
تعداد بازدید : ۴۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید