سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۰۸

اخبار

تبریک روز خبرنگار به قلم مدیران صنعت نفت

وزیر نفت، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در پیام‌های جداگانه فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفتند.


1  

به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ وزیر نفت در پیامی نوشت: هفدهم مردادماه و روز خبرنگار فرصت مغتنمی است برای قدردانی از آنان که آگاهی بخشی و روشنگری را به‌ عنوان هدف برگزیده‌اند و زندگی خود را وقف تبیین حقیقت  کرده‌اند.

جواد اوجی در پیام خود آورده است: 

قسم به قلم ...  

بویژه در این روزهای حساس تاریخی، که روایت نادرست حقایق و تحریف واقعیت‌ها، مهم‌ترین ابزار کسانی است که صداقت و شفافیت را برنمی‌تابند و عرصه پاک قلم و آگاهی‌بخشی را به صحنه دروغ و فریب تبدیل کرده‌اند.

بنده ضمن ابراز ادب و احترام به پیشگاه پیام‌آور بزرگ عاشورا حضرت زینب کبری (سلام‌الله) و بزرگداشت یاد شهدای خبر، از همه اهالی رسانه، به‌ویژه خبرنگاران حوزه نفت و انرژی، بخاطر همه تلاش‌هایشان در راه اطلاع‌رسانی به‌موقع، دقیق و اثرگذار از فعالیت‌های کارکنان خستگی‌ناپذیر صنعت نفت قدردانی می‌کنم و امیدوارم این سنگرنشینان جبهه آگاهی و بیداری، در پاسداری از تبیین حق و گسترش شفافیت موفق باشند.

همچنین از تلاش ثمربخش همکارانم در مجموعه روابط عمومی‌های وزارت نفت برای اطلاع‌رسانی شفاف و سریع سپاسگزاری می‌کنم.

در پیام دکتر سیدمهدی هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت آمده است: قسم خوردن خداوند بر "قلم" و هر آنچه قلم می‌نگارد و نامگذاری یک سوره به نام "قلم" نشان از ارزش والای نوشتن و نگارش دارد. خبرنگاران از دیرباز در رسالتی استثنایی و تکریم برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه، ایفاگر نقشی ماندگار و تاریخ ساز بوده‌‎اند. 
هفدهم مردادماه هر سال فرصتی است که از زحمات اصحاب رسانه قدردانی شود، وقایع نگارانی که آگاهی می‌دهند و صداقت. خبرنگار یک واژه نیست بلکه یک مسئولیت و تعهد خالصانه در قبال روشنگری افکار عمومی جامعه است و این جایگاه همواره شایسته احترام و تقدیر است.
ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و تاسوعا و عاشورای حسینی، اینجانب  فرارسیدن روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه، صاحبان اندیشه و قلم در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
«دکتر رضا بقائی» رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران نیز در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار در پیامی نوشته است:
ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُون َ(سوگند به قلم و آنچه می‌نگارد)
هفدهم مردادی دیگر از راه رسید که یادآور روز تجلیل اصحاب رسانه و قلم است. آنان که در همه حال کنار مردم می‌مانند و با پایبندی به رسالت خود، قلم را وسیله‌ای برای آگاهی‌بخشی شفاف به افکار عمومی قرار دادند.
به راستی ثبت و تداوم این اقتدار بدون همت بلند خبرنگاران میسر نبوده و نیست.
هفدهم مرداد فرصتی مغتنم است تا قدردان زحمات و از خودگذشتگی جهادگران عرصه قلم باشیم و ضمن تبریک این روز به خبرنگاران ارجمند، سلامتی و توفیق روزافزون این قشر را از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.
گفتنی است در تقویم رسمی کشور ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا که به همراه چند دیپلمات کشورمان در مزار شریف افغانستان به دست گروه طالبان به شهادت رسید، روز خبرنگار نامگذاری شده است.

 

 
۱۵ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۱۳
تعداد بازدید : ۲۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید