سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۵۷

اخبار

با حضور مدیرعامل؛ چالش‌های بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بررسی شد

نشست «بررسی چالش‌های بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران» با حضور مدیرعامل برگزار شد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، سیزدهمین جلسه شورای مدیران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و روسا در حالی برگزار شد که مشکلات و چالش‌های بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و ثبت خدمات، نرم‌افزارهای مربوط به محاسبات و دریافت هزینه‌های ارائه خدمات درمان مستقیم و غیر مستقیم به جمعیت تحت پوشش صندوق‌های بازنشستگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ابتدای این نشست، دکتر سیدمهدی هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با توجه به موضوع ثبت خدمات، محاسبه و دریافت هزینه‌های ارائه خدمات درمان مستقیم و غیرمستقیم به جمعیت تحت پوشش صندوق‌های بازنشستگی در سطح کشور گفت: باید خدمات تعریف و تعرفه تمام خدمات مشخص و خدمات نیز کاملا ثبت شود.
وی تاکید کرد: در صورتی که کسورات بازنشستگی در مناطق اصلاح نشود از بودجه منطقه کاهش میابد. 
در ادامه این نشست نیز دکتر رضا بقایی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران احداث بیمارستان جدید، کمبود نیروی انسانی، خرید تجهیزات پزشکی، تجهیز منطقه به آمبولانس، نوسازی سخت افزار و جذب پزشک متخصص را از جمله مشکلات و چالش‌های منطقه عنوان کرد.
دکتر هاشمی در خصوص جذب پزشک متخصص و فوق تخصص پرکیس عنوان کرد: در صورت پرداخت براساس عملکرد واقعی و نداشتن متخصص رسمی جذب پزشک متخصص و فوق تخصص پرکیس در مناطق بلامانع است.
در پایان این نشست مقرر شد تعرفه ابلاغی هیات وزیران در خصوص خدمات پرستاری در نرم افزارهای درمانی اعمال گردد.
 

1

1

1

۱۰ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۵۴
تعداد بازدید : ۳۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید