سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۷

اخبار

پیام تبریک مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت به مناسبت روز ملی فیزیوتراپی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و رییس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در پیام‌های جداگانه دوم مردادماه روز ملی فیزیوتراپی را تبریک گفتند.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، در پیام تبریک دکتر سیدمهدی هاشمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به مناسبت روز ملی فیزیوتراپی آمده است:  

1

دوم مردادماه روز ملی فیزیوتراپی فرصتی است برای قدردانی از متخصصانی که با دانش و مهارت خود، تحرک و استقلال را برای بیماران به ارمغان می آورند. فیزیوتراپی بازوی توانمند تیم پزشکی در درمان فیزیکی بیماران است که می‌تواند جهت توان‌بخشی و نجات بیماران وارد عمل شده و از زمین‌گیر شدن و ناتوانی به دلیل حوادث و کهولت سن رهایی بخشد.
اینجانب لازم می‌دانم، این روز مهم را به جامعه بزرگ فیزیوتراپی و به ویژه فیزیوتراپیست‌های خدوم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت که در پیشبرد اهداف علمی و درمانی مبتنی بر نیاز جمعیت تحت پوشش از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند تبریک و تهنیت عرض نمایم و توفیق روز افزون این قشر زحمتکش و پُرتلاش را از درگاه خداوند متعال خواهانم.
دکتر رضا بقایی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران نیز در پیام خود نوشته است:

1

"آن هنگام که دست‌هایت، بازوان یارای دستان بی‌رمق و توان بی‌توان پاهای دردمندی می‌شود تا جسمی را جانی تازه بخشد، یکی از حیاتی‌ترین چرخه‌های سلامت به مقصود مرهم نهادن بر تن رنجوران به گردش در می‌آید."
دومین روز از مردادماه، فرصت مغتنمی است تا به بهانه روز ملی فیزیوتراپی، از فعالین این عرصه به ویژه همکاران فیزیوتراپیست بهداشت و درمان صنعت نفت که در جهت پیشبرد اهداف سازمان و احیا سلامتی خدمات گیرندگان از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند، تقدیر به عمل آید.
باور دارم فیزیوتراپیست‌های شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت با تکیه بر دستان توانمند، ذهن خلاق و عزم جزمشان همگام با توسعه جهانی در مسیر ارتقای علمی و بالینی که همانا نیاز جمعیت خدمات گیرنده است، گام برمی‌دارند.
اینجانب ضمن تشکر از زحمات این عزیزان، بدینوسیله روز ملی فیزیوتراپی را به یکایک فعالین این عرصه علی‌الخصوص همکاران پرتلاش بهداشت و درمان صنعت نفت تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این قشر زحمتکش و پرتلاش را از درگاه خداوند متعال خواهانم.
 
۲ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۲۴
تعداد بازدید : ۳۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید