سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۱۶

اخبار

بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در ماهی که گذشت

نگاهی به مهمترین رویدادهای خبری بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در ماهی که گذشت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ انتصاب سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت، بازدید جمعی از مدیران ارشد HSE وزرات نفت از بیمارستان فعلی و همچنین بیمارستان در حال ساخت شهدای نفت گچساران، برگزاری آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید، نشست صمیمانه مدیران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با کارکنان، دیدار سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت با فرماندار، از سرگیری معاینات دوره‌ای کارکنان صنعت نفت و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از جمله مهمترین اخبار ماه گذشته در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بود.
انتصاب سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران
دکتر سیدمهدی هاشمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت شانزدهم خردادماه در حکمی دکتر رضا بقائی را به عنوان سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران منصوب کرد.
بازدید مدیران HSE وزارت نفت از بیمارستان نفت گچساران
جمعی از مدیران ارشد HSE وزارت نفت از بیمارستان ۶۴ تختخوابی در حال ساخت بعثت صنعت نفت گچساران (شهدای نفت) و برخی بخش‌های بیمارستان فعلی بعثت صنعت نفت بازدید و در جریان اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته، پیشرفت فیزیکی و نحوه خدمات‌رسانی قرار گرفتند.

1

برگزاری آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید با حضور مدیران سازمان
آئین معرفی سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با حضور علیرضا بیگدلی مدیر منابع انسانی و حسن عسکری دستیار و مسئول پیگیری‌های ویژه مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برگزار شد.
در این مراسم از دکتر محمد محمدی که کرسی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران را به دکتر رضا بقائی تحویل داد، قدردانی شد.

1

نشست صمیمانه مدیران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با کارکنان
علیرضا بیگدلی مدیر منابع انسانی، عصر چهارشنبه هجدهم خردادماه، همراه با حسن عسکری دستیار و مسئول پیگیری‌های ویژه مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سالن کنفرانس بیمارستان بعثت نشستی صمیمی با جمعی از کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران داشت و به سوالات آنان پاسخ داد.

1

سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت با فرماندار دیدار کرد
دکتر رضا بقائی سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به همراه معاونین ستادی با حضور در فرمانداری با روانبخش دیهیم‌خوب فرماندار شهرستان گچساران دیدار و گفتگو کرد.
دکتر بقائی در این دیدار اولویت اصلی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت را اتمام بیمارستان ۶۴ تختخوابی در حال ساخت شهدای نفت عنوان کرد.

1

وی در ادامه تعامل و همکاری با مسئولین شهرستانی و استانی جهت خدمت‌رسانی بهتر و رفع چالش‌های موجود را از دیگر اولویت‌های بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برشمرد.
روانبخش دیهیم‌خوب در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر بقائی به سمت سرپرستی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بر توجه هر چه بیشتر مسئولین ادارات به مشکلات شهروندان تاکید کرد.
از سرگیری معاینات دوره‌ای کارکنان صنعت نفت بعد از وقفه دو ساله
رئیس مرکز طب‌کار و سلامت بهداشت و درمان صنعت‌نفت گچساران گفت: معاینات دوره‌ای کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بعد از وقفه دو ساله ناشی از شیوع کرونا از ماه گذشته سر گرفته شد.
دکتر سعید سینائی‌نژاد با اشاره به اینکه معاینات دوره‌ای در دوره مرحله انجام می‌شود گفت: مرحله اول شامل انجام آزمایشات براساس فرم معرفی شاغل صادره از واحد HSE و مرحله دوم شامل انجام نوار قلب، تست ریه، معاینات دندانپزشکی، روانشناسی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، اندازه‌گیری BMI، فشارخون، ثبت آزمایشات و ... می‌باشد.
وی با بیان اینکه برای نخستین‌بار و از ابتدای دی‌ماه سال گذشته متخصص طب‌کار و بیماری‌های شغلی در مرکز طب‌کار و سلامت بهداشت و درمان صنعت‌نفت گچساران مستقر و به مراجعین خدمات ارائه می‌دهد، گفت: این مرکز به منظور انجام معاینات، روزانه میزبان جمعیت تحت پوشش خود می‌باشد.
بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تحت پوشش مرکز طب‌کار و سلامت بهداشت و درمان صنعت‌نفت گچساران می‌باشد.
برگزاری جلسه پرسش و پاسخ
جلسه پرسش و پاسخ سرپرست و مسئولین واحدهای بهداشت و درمان صنعت‌نفت گچساران در سی‌امین روز از خردادماه در سالن کنفرانس بیمارستان بعثت برگزار شد.
 در این جلسه دکتر رضا بقائی سرپرست بهداشت و درمان صنعت‌نفت گچساران به سوالات حاضرین پاسخ داد.

1

 
۴ تیر ۱۴۰۱ ۱۱:۵۵
تعداد بازدید : ۲۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید