سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۳۲

اخبار

تداوم سفرهای منطقه‌ای مدیران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت

مدیران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به دنبال عزم راسخ خود برای بازدید میدانی و رفع مشکلات مراکز درمانی و کارکنان مناطق هفته جاری روزهای پرکاری را سپری کردند و مناطق آبادان، آغاجاری و اهواز مقصدشان بود تا با سرکشی و بررسی امور به تصمیم‌های سازنده و اثرگذار در بخش‌های مختلف برسند.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ مدیران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در ادامه سفرها منطقه گچساران را به عنوان مقصد خود انتخاب کردند و علیرضا بیگدلی مدیر منابع انسانی به همراه حسن عسکری دستیار و مسئول پیگیری‌های ویژه مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت راهی شهرستان گچساران شدند.
سفر روزهای چهارشنبه هجدهم و پنجشنبه نوزدهم خردادماه دارای ۳ بخش بود که بخش اول حضور در آیین تکریم و معارفه روسا، بخش دوم بازدید از بخش‌های مختلف مراکز درمانی و بیمارستان در حال ساخت شهدای نفت و بخش سوم به نشست صمیمی با کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اختصاص داشت.

1

در این سفر مدیران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت که از قبل در جریان مشکلات مراکز درمانی قرار گرفته بودند به صورت میدانی هم امور را رصد کرده و دستورات لازم را برای رفع موانع و چالش‌ها صادر کرده و برخی دیگر از تصمیمات را منوط به بررسی دقیق‌تر دانستند.

1

1

1

مدیران سازمان در ادامه سفر ۲ روزه خود با حضور در سالن کنفرانس بیمارستان نفت در جریان دغدغه‌ها و مطالبات کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قرار گرفتند.

1

 
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۵۲
تعداد بازدید : ۲۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید