سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۳۰

اخبار

بیگدلی عنوان کرد؛ وزارت نفت نگاه ویژه‌ای به مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت دارد

مدیر منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت عنوان کرد: عضویت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در شورای معاونین وزارت نفت نشان دهنده توجه ویژه این وزارت به مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت است.
علیرضا بیگدلی مدیر منابع انسانی و حسن عسکری دستیار و مسئول پیگیری‌های ویژه مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به نمایندگی از مدیرعامل و هیات مدیره در آیین تکریم و معارفه روسای  پیشین و جدید بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران شرکت و همچنین از مراکز درمانی بازدید و در جریان مشکلات کارکنان، مجموعه مراکز درمانی، اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته و نحوه خدمات‌رسانی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ علیرضا بیگدلی در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بیان کرد: در هر جایگاهی که قرار داشته باشیم طول کار مهم نیست، عرض، ارتفاع و هدف آن کار مهم است.

1

وی گفت: مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت طی سالهای اخیر با مراکز درمانی وزارت بهداشت و تامین اجتماعی وارد رقابت شده است.
مدیر منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تصریح کرد: بعد از وقفه‌‌های ۵۰ ساله با نظر مهندس اوجی وزیر نفت دکتر هاشمی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت عضو ثابت شورای معاونین شده و این نشان از توجه ویژه وزارت نفت به مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت است.
بیگدلی با بیان اینکه در چند ماه اخیر و حال حاضر وزارت نفت به مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت نگاه ویژه ای دارد، گفت: اگر در حوزه خدمت‌رسانی، تکریم ارباب‌رجوع و مشتری‌مداری کمی کوتاهی کنیم وضعیت تغییر خواهد کرد.
بیگدلی افزود: نگاه ویژه و مثبت مقام عالی وزارت به جایگاه و اهمیت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و حمایت های موثر از تلاش های ارزشمند و خالصانه مجموعه تلاشگران این عرصه موجبات دلگرمی و افزایش توان مضاعف کارکنان زحمتکش و پرتلاش در ارائه هر چه بهتر خدمات به جامعه هدف خواهد شد.
وی در ادامه از خدمات ۵ ساله دکتر محمد محمدی رئیس پیشین بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قدردانی کرد و گفت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بر مبنای مدیریت دانش از تجربیات دکتر محمدی در جایگاهی دیگر استفاده خواهد کرد.
مدیر منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت همچنین بیان کرد: بنا به تکلیف سازمانی دکتر بقائی مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران را عهده‌دار شده است.
 در ادامه رئیس پیشین بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ضمن تقدیر از مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت عنوان کرد: سیاست اصلی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران تکریم ارباب رجوع است.

1

دکتر محمدمحمدی با بیان اینکه افراد با انتخاب هر شغلی باید در آن بهترین باشند، عنوان کرد: مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با تمام توان در خدمت جمعت تحت پوشش خواهند بود.
وی در ادامه با بیان اینکه تلاش کادر بهداشت و درمان، پزشکان و پرستاران زحمتکش و نیروهای خدماتی مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در بحران کرونا بسیار قابل تقدیر است، عنوان کرد: آمار فوتی در بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان نفت گچساران کمتر از ۲ درصد بود.
دکتر رضا بقائی سریرست جدید بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ضمن تقدیر از اعتماد دکتر هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به وی گفت: تلاش خواهیم کرد با امکانات موجود خدمات مطلوب و در خور شان به خدمات‌گیرندگان ارائه دهیم.

1

وی در ادامه با بیان اینکه برخی مواقع می‌توان با دست خالی از نظر روحی و روانی بیمار را تسکین دهیم، گفت: باید تلاش کنیم در جهت رفع آلام بیماران قدمی برداریم.
گفتنی است در آیین مزبور دکتر رضا بقائی که پیش از این مسئول واحد خدمات تشخیصی بیمارستان بزرگ نفت اهواز بود بعنوان مدیر جدید بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران معرفی شد.
در این نشست از ۵ سال خدمت دکتر محمدمحمدی در سمت مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قدردانی شد.

1

1

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۳۹
تعداد بازدید : ۱,۲۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید