سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۰۶

اخبار

مدیر منابع‌انسانی سازمان عنوان کرد؛ بیش از یکهزار و ۳۰۰ پزشک در مراکز بهداشت و درمان صنعت نفت فعالیت می‌کنند

مدیر منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: یکهزار و ۳۱۱ پزشک در مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت فعالیت می‌کنند.
علیرضا بیگدلی در حاشیه سفر به بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در گفتگو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: از این تعداد، ۴۷۹ پزشک عمومی، دندانپزشک و داروساز و ۱۶۷ پزشک متخصص و همچنین از این تعداد ۶۶۵ پزشک پرکیس هستند.

1

مدیر منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت افزود: ۶۴۶ نفر از پزشکان شامل ۱۶۷ پزشک متخصص و ۴۷۹ پزشک عمومی، دندانپزشک عمومی و دارو ساز معادل ۴۹ و نیم درصد استخدام سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت می‌باشد.
وی ادامه داد: این پزشکان در مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان، آغاجاری، اصفهان، اهواز، بوشهر و خارگ، تهران، فارس و هرمزگان، گچساران، مرکزی و لرستان، مسجد سلیمان، ماهشهر، شمال شرق، شمال غرب شمال و غرب کشور در حال خدمت‌رسانی به جمعیت تحت پوشش هستند.

بیگدلی در ادامه جمعیت تحت پوشش مناطق را ۴۰۰ هزار نفر و مجموع مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت را ۳۰۰ مرکز  اعلام کرد.

وی مجموع تخت‌های فعال بیمارستان‌های بهداشت و درمان صنعت نفت را ۹۰۰ تخت اعلام کرد و در ادامه گفت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت هم اکنون با ۲۳ پلی‌کلینیک، ۶۱ مرکز سلامت خانواده، ۸۶ مرکز سلامت کار، ۱۲۱ مرکز پزشکیاری و  ۹ بیمارستان به جمعیت تحت پوشش خدمات درمانی ارایه می‌کند.

بیگدلی تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت را یکهزار و ۵۷۰ مرکز و تعداد پزشکان طرف قرارداد با این سازمان را ۲۳۰ نفر اعلام کرد.

بیگدلی در ادامه با بیان اینکه مهمترین مولفه و سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن است که موجب رشد و پویایی آن نهاد می شود، مجموع کارکنان مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت را ۹ هزار و ۲۹۸ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد نیروهای رسمی سه‌هزار و ۱۴، کارکنان پیمانی، قرارداد مدت موقت و معین یکهزار و ۳۱۵، نیروهای پیمانکاری چهار هزار و ۳۰۴ و نیروهای پرکیس ۶۶۵ نفر می‌باشد.

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۱۷
تعداد بازدید : ۳۵۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید