سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۵۲

اخبار

بیمارستان نفت گچساران پاسخگوی نیازهای خدمات‌گیرندگان نیست/تکمیل بیمارستان شهدای نفت نیازمند تامین اعتبار

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در حاشیه بازدید جمعی از مدیران ارشد HSE وزرات نفت از بیمارستان فعلی و همچنین بیمارستان در حال ساخت شهدای نفت گچساران عنوان کرد: کیفیت فضای فیزیکی بیمارستان فعلی نفت نامناسب بوده و پاسخگوی نیازهای خدمات‌گیرندگان نیست.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ دکتر محمدمحمدی افزود: بیمارستان در حال ساخت ۶۴ تختخوابی شهدای صنعت نفت گچساران ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل آن نیازمند تامین اعتبار است.

1

دکتر محمدی با اعلام اینکه عملیات اجرایی این بیمارستان از سال ۱۳۸۷ آغاز شده، گفت: این مرکز درمانی با زیربنای ۱۱ هزار مترمربع دارای سه طبقه و پنج بخش اصلی شامل کلینیک‌های تخصصی،‌ بخش‌های بستری ،‌ اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری می‌باشد.
وی یادآور شد: در اسفندماه سال ۱۳۹۸ و اوج‌گیری کرونا بخش‌هایی از بیمارستان در حال ساخت شهدای صنعت نفت گچساران به عنوان پشتیبانی بیمارستانی برای مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان گچساران تجهیز ‌شد.
دکتر محمدی تصریح کرد: در حال حاضر افزون بر ۱۳ هزار نفر در قالب ۳ هزار و ۶۰۰ خانوار تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قرار دارند و برای انجام مراحل درمانی خود به بیمارستان ۶۴ تختوابی نفت مراجعه می‌کنند.
 
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۱۳
تعداد بازدید : ۲۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید