سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۵۳

اخبار

مدیر منابع انسانی سازمان عنوان کرد؛ کار و تلاش کارگران موجب حرکت چرخ زندگی می‌شود

مدیر منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت عنوان کرد: روز جهانی کار و کارگر، روز تجلیل از همت بلند و تلاش بی‌دریغ نیروهای خدومی است که چرخ زندگی به واسطه کار و تلاش آنان، در حرکت است.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ علیرضا بیگدلی در پیامی به مناسبت 11 اردیبهشت روز کارگر آورده است: کار و تلاش در سرشت انسان بعنوان شاخصه‌ای ارزش آفرین و اعتباربخش شناخته شده و همواره مترادف با مفاهیمی بلند همچون مردانگی، همت، رشد و تعالی به کار می‌رود.
وی افزوده است: یازدهم اردیبهشت، روز جهانی کار و کارگر، روز تجلیل از همت بلند و تلاش بی‌دریغ نیروهای خدومی است که چرخ زندگی به واسطه کار و تلاش آنان، در حرکت است. 
بیگدلی در این پیام اضافه می‌کند: بی‌شک، منابع انسانی سختکوش و خلّاق، موتور محرکه توسعه هستند، نیروهایی که با نوآوری، احساسِ تعهد و مسئولیت پذیری، شرافت و عزتمندی را برای خود، خانواده و جامعه به ارمغان می‌آورند. 
در ادامه پیام آمده است: اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت‌الله یازدهم اردیبهشت برابر با اول می روز جهانی کار و کارگر را گرامی میدارم و  از خداوند متعال توفیق روز افزون، سعادت و سلامتی همه عزیزان را خواستارم.

1

 
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۸:۳۱
تعداد بازدید : ۲۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید