سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۴

اخبار

پیام تبریک سرپرست مدیریت بهداشت و HSE سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به مناسبت روز ایمنی و سلامت شغلی

سرپرست مدیریت بهداشت و HSE سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پیامی هشتم اردیبهشت ماه مصادف با ۲۸ آوریل روز جهانی بهداشت حرفه‌ای را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، در پیام دکتر غلامرضا پیوندی آمده است: هشتم اردیبهشت ماه مصادف با ۲۸ آوریل از سوی سازمان بین‌المللی کار (ILO) به عنوان روز جهانی بهداشت حرفه‌ای و سلامت شغلی با شعار "با همکاری همدیگر، فرهنگ ایمنی و سلامت مثبتی را بسازیم" نامگذاری شده است.
وی افزود: مدیریت پاندمی کووید ۱۹ نشان داد که در اختیار داشتن یک سیستم ایمنی و سلامت کار قدرتمند جهت حفاظت از محیط‌های کار و صیانت از ایمنی و سلامت کارگران بسیار حیاتی است. 
دکتر پیوندی تصریح کرد: در یک محیط کاری دارای فرهنگ ایمنی و سلامت کار قوی، شاغلین در قبال ریسک‌ها یا مخاطرات ایمنی و بهداشتی کار احساس راحتی بیشتری دارند و مدیریت با همکاری فعالانه شاغلین، همواره سعی در یافتن راهکارهای مناسب، اثربخش و پایدار می‌باشد.
وی افزود: با توجه به اهمیت صنایع وابسته به وزرات نفت بهداشت شغلی در کنترل مخاطرات سلامت در محیط کار بسیار پر اهمیت بوده و فرهنگ بالای ایمنی در این صنعت یک ضرورت می‌باشد روز جهانی بهداشت حرفه‌ای فرصتی فراهم میکند که بمناسبت گرامیداشت آن از تلاش تمام همکاران محترم این عرصه در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تشکر نموده و آرزوی موفقیت برای این عزیزان می‌نمایم.
گفتنی است روز جهانی ایمنی و سلامت شغلی در واقع یک فعالیت سالیانه بین المللی برای نهادینه کردن کار سالم و ایمن در سرتاسر جهان است که در ۲۸ آوریل هر سال این  مراسم برگزار می‌شود. 
برگزاری این مراسم یک بخش مهم از استراتژیهای جهانی سازمان بین المللی کار برای ارتقای ایمنی و سلامت شغلی در همه محیط‌های کاری است که باعث ارتقای آگاهی‌های مردم و همچنین افزایش امنیت و سلامت در محیط کار می‌شود. 
 
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۴۱
تعداد بازدید : ۴۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید