سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۵۹

اخبار

برگزاری دوره‌های توانمندسازی کارکنان تبدیل وضعیت نفت و گاز گچساران

دوره‌های توانمندسازی کارکنان تبدیل وضعیت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ این دوره‌ها به مدت ۴ روز متوالی و به مدرسی دکتر زینب رحیم‌دشتی مشاور مرکز مشاوره و سلامت روان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار شد.
این متخصص در دوره مذکور ابتدا با بررسی شناختی از شرکت‌کنندگان از طریق تمرین عملی و توضیحاتی پیرامون هرم نیازهای مازلو، مهارتهای ده‌گانه زندگی، تئوری انتخاب و ماشین رفتار ارائه نمود. 
رحیم دشتی در ادامه به صورت تخصصی به تدریس مهارت ارتباطی پرداخت.
این مشاور همچنین در این کارگاه آموزشی مطالبی در خصوص ارتباط موثر، موانع ارتباط موثر، ارزیابی مهارت‌های ارتباطی، عوامل موثر بر ارتباط موثر، دیدگاه اسلامی دینی به مهارت‌های ارتباطی و مهارت‌های لازم و تمرین عملی ارائه برای شرکت‌کنندگان ارائه داد.
رحیم دشتی در این دوره عنوان کرد: مهارت گوش کردن، یادداشت برداری، اعتمادکردن، سخنوری، مدارا با دیگران، روشن فکر بودن، صادق بودن، رفتار خوب، انعطاف پذیری، برنامه ریزی عصبی-کلامی از جمله عوامل موثر بر مهارت ارتباطی می‌باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه دو عمل شنیدن و گوش دادن متفاوت است، افزود: ما معمولا در جلسات کاری، کلاس درس و سمینار می‌شنویم و گوش میدهیم و به کمک یادداشت‌برداری این جلسات، کلاس‌ها و سمینارها  اثربخش تر می‌شود. 
رحیم دشتی تصریح کرد: بنابراین یکی از تکنیک‌های گوش دادن فعال، یادداشت‌برداری است.
گفتنی است جهت ارزیابی دوره از شرکت کنندگان از طریق پرسش، پاسخ و آزمون پایانی به صورت تشریحی و نظرسنجی ارزیابی بعمل آمد.

1

 
۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۴۰
تعداد بازدید : ۴۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید