سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۳۵

اخبار

افزایش اعزام بیماران بیمارستان نفت گچساران به سایر مراکز درمانی

مسئول واحد اعزام بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران با اعلام آمار اعزام بیماران این مرکز درمانی در سال گذشته به سایر مراکز درمانی از افزایش این آمار نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ خبر داد.
پروانه دیانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: تعداد اعزام‌های انجام شده به سایر مراکز درمانی در سال گذشته ۸۰۳ مورد بوده که در مقایسه با سال ۱۳۹۹ حدود ۴ درصد افزایش داشته است.
دیانی با یادآوری این که این اعزام ها به مراکز درمانی شیراز، اهواز و تهران بوده است، افزود: بیشترین فراوانی اعزام در سال ۱۴۰۰ مربوط به آبان‌ماه با یکصد مورد و کمترین در فروردین‌ماه با ۱۸ مورد بوده است.
مسئول واحد اعزام بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران همچنین گفت: کمترین اعزام مربوط به مراکز درمانی تهران با ۵۴ مورد و بیشترین آمار اعزام مربوط به مراکز درمانی شیراز با ۶۵۹ مورد بوده است.
دیانی در ادامه آمار اعزام به مراکز درمانی اهواز را ۹۰ مورد عنوان کرد و یادآور شد: اعزام بیمار جهت دریافت خدمات تشخیصی و درمانی به منطقه دیگر صرفاً از طریق شورای اعزام پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و با دریافت برگه اعزام امکان پذیر است.
وی افزود: اعزام بیماران تنها در صورتی به سایر مراکز درمانی دیگر صورت می‌گیرد که محقق شود خدمات تشخیصی‌- درمانی مورد نیاز یا پزشک متخصص‌ مربوطه در منطقه (شهرستان) محل اعزام بیمار وجود ندارد.
گفتنی است در حال حاضر جمعیت تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران افزون بر ۱۳ هزار نفر می‌باشد.
 
۲۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۵۶
تعداد بازدید : ۳۸۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید