سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۶

اخبار

درمانگاههای عملیاتی بهداشت و درمان نفت گچساران به ۱۰۴۱۱ نفر خدمات ارائه کرد

مسئول درمانگاههای مناطق عملیاتی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اعلام کرد: کادردرمان درمانگاههای مناطق عملیاتی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به ده هزار و ۴۱۱ نفر خدمات پزشکی ارائه کردند.
باقر درودی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: مراجعات به درمانگاه های مناطق عملیاتی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران طی یازده ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.

1

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن‌ماه ده هزار و ۴۱۱ نفر بار به درمانگاههای مناطق عملیاتی مراجعه که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: بیش از یکهزار و ۶۶۰ نفر تحت پوشش درمانگاههای عملیاتی ‌ بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قرار دارند.
درودی‌فر افزود: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در ۱۰ منطقه عملیاتی فعالیت دارد که ۹۰ درصد این مناطق مجهز به درمانگاه است.
مسئول درمانگاههای مناطق عملیاتی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران تصریح کرد: این درمانگاهها در مناطق عملیاتی دشت گز، پازنان، رگ سفید، سیاهمکان، گوره، بی بی حکیمه۲، بی بی حکیمه۱، بینک و نرگسی خدمات رسانی می کنند.
درودی‌فر با اعلام اینکه نزدیکترین درمانگاه عملیاتی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در منطقه دشت گز و فاصله ۱۵کیلومتری و دورترین آن در منطقه نرگسی در ۲۵۰ کیلومتری گچساران قرار دارد یادآور شد: منطقه عملیاتی دشت‌بلوط در فاصله ۲۶ کیلومتری گچساران هم اکنون فاقد درمانگاه است.
 وی مجموع تخت های پیش بیمارستانی این درمانگاهها را ۲۷ تخت اعلام کرد و افزود: ۹ آمبولانس تیپ B در این درمانگاهها خدمات‌رسانی می کنند.
درودی‌فر با بیان اینکه خدمات امدادی و پزشکی در درمانگاه‌های پازنان، سیاهمکان و بی‌بی‌حکیمه ۱ توسط پزشک و در سایر درمانگاهها توسط پزشکیار ارائه می‌شود، گفت: این واحدهای درمانی مجهز به داروخانه، انبار دارویی، اتاق بستری موقت، اتاق اورژانس و احیا، اتاق استراحتگاه پزشکان، سیستمهای سرمایشی و گرمایشی و سایر امکانات هستند.
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۱۹
تعداد بازدید : ۳۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید