سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۱۸

اخبار

مدیران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت عید نوروز را تبریک گفتند

مدیران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پیام‌های جداگانه عید نوروز را تبریک گفتند.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ دکتر سیدمهدی هاشمی مدیرعامل سازمان در پیام نوروزی خود به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ اظهار کرد: نوروز جشن تحول به احسن الحال، جشن شادی و شکوفایی، جشن همدلی و هم پیمانی، زمان شنیدن ترنم پاکی صفای روح و جان و  فرصتــی نو برای تــازه شدن و باز نگریستـن بر چگــونه زیستــن است. 
وی افزود: خداوندگار عالم را سپاسگزاریم در سالی که گذشت خانواده بزرگ سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت توانست با کوشش فراوان پرسنل خدوم و زحمت‌کش برای رسیدن به اهداف عالیه خود در خدمت‌رسانی به جمعیت تحت پوشش، گام‌های موثری بردارد. 
دکتر هاشمی ادامه داد: برخود لازم می‌دانم از زحمات ارزشمند تمام نیروهای خدوم این سازمان قدردانی نمایم امیدوارم با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی با بهره گیری از توانمندی های شایسته، انسجام کاری بیشتر و همدلی و همفکری و هم افزائی، سالی پربرکت در مسیر خدمت به خانواده بزرگ و شریف صنعت نفت سپری کنیم.

 1

 پیام نوروزی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران
دکتر محمد محمدی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ نوشت: 
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
بهار یکی از باشکوه‌ترین جلوه‌های خداوند متعال در عالم هستی است که می‌توان با دقت و توجه در زیبایی‌های آن راهی به سوی خداوند یافت و جلوه‌های عظمت پروردگار را به نظاره نشست.
خداوند منان را سپاسگذاریم که در سایه الطاف بیکرانش فرصت تجربه سال جدید دیگری را بر ما ارزانی داشت تا با الهام از آنچه گذشت، گام در مسیر آینده بگذاریم.
اکنون که به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم بر خود واجب میدانم از زحمات و تلاشهای شبانه روزی پزشکان, پیراپزشکان، پرستاران، کادر درمانی و سایر همکاران محترم قدردانی نموده امیدوارم خداوند متعال پذیرای از خودگذشتگی و ایثار این عزیزان باشد .
هیچ زبانی قادر به تشکر از زحمات و مهربانی‌هایتان نیست. ایام فرخنده نوروز را به شما و خانواده‌های محترمتان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سالی پربرکت و سرشار از سلامتی، بهروزی و موفقیت را مسئلت می‌نمایم.

 1   

 
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۵۰
تعداد بازدید : ۳۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید