سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۲۵

اخبار

رضایتمندی مدیرعامل نفت و گاز گچساران از خدمات مرکز مشاوره و سلامت روان بهداشت و درمان نفت

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران رضایتمندی خود را از خدماتی که مرکز مشاوره و سلامت روان بهداشت و درمان صنعت نفت به جمعیت تحت پوشش ارائه میدهد اعلام کرد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران مدیرعامل و جمعی از معاونین شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران جهت برآورد دقیق نیازهای تجهیزاتی و کمبودها از مرکز مشاوره و سلامت روان بهداشت و درمان نفت گچساران بازدید کردند.
مهندس مهرداد کاهکش با توجه به فرسوده بودن ساختمان این مرکز عنوان کرد: عملیات بهسازی این مرکز اوایل سال آتی آغاز، کمبودها تهیه و سپس تجهیزات آن بروزرسانی و نصب خواهد شد.

1

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در این بازدید اظهار داشت: در این مرکز خدماتی از جمله مشاوره خانواده، زوج‌درمانی، خانواده‌درمانی، مشاوره تحصیلی، مشاوره کودکان، نوجوانان و جوانان، ازدواج، مشاوره شغلی، مهارت‌های زندگی، روان‌درمانی، روان‌سنجی، گفتاردرمانی، توانبخشی و بازتوانی جسمی و حرکتی، آموزش شاغلین و پژوهش ارائه می‌شود.

1

دکتر محمد محمدی بیان کرد: مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران از تیرماه سال ۱۳۹۲ آغاز به کار کرده و به شاغلان این صنعت و خانواده‌های آنها خدمات‌رسانی می‌کند.
وی افزود: هم اکنون پزشک متخصص اعصاب و روان، روانشناس بالینی، مشاور راهنمایی و مشاور آموزشی و تحصیلی، مددکار، کارشناس کاردرمانی و گفتاردرمانی در این مرکز مشغول به فعالیت هستند.
در حال حاضر افزون بر ۱۳ هزار نفر اعم از کارکنان شاغل و افراد تحت‌پوشش و کارکنان بازنشسته و افراد تحت تکلف از خدمات مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بهره می‌برند.
مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اوایل اسفندماه نیز از این مرکز بازدید کردند.
آیت‌الله علیپور مدیر منابع انسانی، مهدی محسنی سرپرست روابط عمومی، اسدالله فرهادزاده سرپرست اداره بهبود روابط کار و امور اجتماعی، غلامحسین فولادی‌وندا رئیس امور اداری، حمید نارکی مدیر ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و معاونین ستادی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران نیز در این بازدید حضور داشتند.

1
1

 

1

1

1

1

1

1

1

 
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ۰۷:۰۶
تعداد بازدید : ۸۹۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید