سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۴۲

اخبار

خدمات جهادی پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت به بیش از ۱۲۰ نفر در مناطق عشایری گچساران

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران عنوان کرد: تا پایان سومین روز اردوی جهادی بهداشت و درمان صنعت نفت به بیش از ۱۲۰ نفر از عشایرنشینان گچساران خدمات رایگان پزشکی ارائه شده است.
دکتر محمدمحمدی در حاشیه بازدید از اردوی جهادی پزشکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران عنوان کرد: اردوی جهادی بهداشت و درمان صنعت نفت از بیست و یکم اسفندماه برای رفع مشکلات درمانی در روستاها و مناطق عشایرنشین گچساران تشکیل شده است و به افراد نیازمند خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

1

وی اظهار داشت: در این اردوی جهادی پزشک عمومی، دندانپزشک، پرستار، ماما و کارشناس بالینی حضور دارند و به بیماران خدمات درمانی ارائه می‌دهند.
دکتر محمدی با بیان اینکه بیشترین مراجعات مربوط به پزشک عمومی و ماما بوده، افزود: ۶۵ درصد خدمت گیرندگان خانم و ۳۵ درصد مرد می‌باشد. 
 رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ادامه داد: این اردوی جهادی، پزشکی با استقبال مردم رو به رو شده است و تا بیست و پنجم اسفندماه ادامه دارد.
دکتر محمدی تصریح کرد: گروه جهادی پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت تاکنون در روستاهای آبگندی، دره‌لا، مارین، سد چم‌شیر و آرو حضور داشته‌اند.
منطقه عشایری آبگندی و دره‌لا در ۲۵ کیلومتری جنوب‌غرب، سد چم‌شیر در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرقی، دیل در ۲۷ کیلومتری و آرو در ۳۰ کیلومتری شمال‌غربی شهر دوگنبدان استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.
 
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۵۷
تعداد بازدید : ۵۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید