سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۵۲

اخبار

خدمات جهادی بهداشت و درمان صنعت نفت به مناطق عشایرنشین/استقبال عشایر از گروه جهادی درمانی

گروه جهادی درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور در مناطق عشایرنشین و دورافتاده شهرستان گچساران، فصلی دیگر از حرکت‌های امیدبخش و خیرخواهانه با هدف رفع محرومیت و ارائه خدمات درمانی به مردم نیازمند را به نمایش گذاشتند.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ اعزام گروه جهادی درمانی به مناطق محروم و دورافتاده و حضور ساده و صمیمی کادر درمان در میان روستاییان و عشایر شاید از لحاظ کمی در قیاس با برخی کارهای عمرانی ناچیز باشد؛ اما ماهیت و محتوای این کار نیک و سنت حسنه خود رهیافت و تمرینی در مسیر عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه امکانات محسوب می‌شود.
اعزام گروه‌ جهادی شهید پرهون بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به دورترین و محروم‌ترین مناطق عشایری گچساران و آمیخته شدن و همزیستی با زندگی و سختی روزگار مردمان این مناطق خود از زیباترین و با ارج‌ترین جلوه‌های این اقدام خیرخواهانه است.
این اردوی جهادی با استفاده از پزشک عمومی، دندانپزشک، پرستار، کارشناس مامایی و کارشناس بالینی برای رفع مشکلات درمانی در مناطق عشایرنشین آبگندی، دره‌لا و سد چم‌شیر استقرار پیدا کردند و خدمات درمانی ارائه دادند.   
 این اردوی جهادی، پزشکی با استقبال مردم این مناطق عشایرنشین روبه رو شد. 
منطقه عشایری آبگندی و دره‌لا در ۲۵ کیلومتری جنوب‌غرب و سد چم‌شیر در ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر دوگنبدان  استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1

 

1

۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۵۴
تعداد بازدید : ۴۷۶

نظرات بینندگان

ناشناس
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
5
0
0

خسته نباشید خدمت تمام پرسنل زحمت کش و با وجدان شرکت نفت


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید