سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۴۰

اخبار

بیش از ۱۰۳ هزار نفر به پزشکان بهداشت و درمان نفت گچساران مراجعه کردند/ افزایش ۱۳ درصدی مراجعات

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: از ابتدای سال تا پایان بهمن‌ماه ۱۰۳ هزار و ۳۶۰ نفر به پزشکان عمومی، متخصصان و دندانپزشکان نفت گچساران مراجعه کرده‌اند.
دکتر محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اظهار داشت: ۵۳ هزار و ۵۸۳ نفر به پزشکان عمومی و ۱۷ هزار و ۳۸۵ نفر نیز به دندانپزشکان نفت گچساران در ۱۱ ماهه امسال مراجعه کرده‌اند.

1

وی ادامه داد: تعداد مراجعان به پزشکان متخصص ۳۲ هزار و ۳۹۲ نفر، مراجعه به آزمایشگاه ۱۶ هزار و ۶۸۴ نفر، مراجعه به رادیولوژی ۴ هزار و ۴۹۴ نفر و مراجعه به داروخانه نیز ۱۴۹ هزار و ۳۱۷ نفر در ۱۱ ماهه امسال بوده است.
افزایش ۱۳ درصدی مراجعات
دکتر محمدی آمار مراجعات به پزشکان بهداشت و درمان نفت گچساران در مدت مشابه سال گذشته را ۹۱ هزار و ۳۶۹ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد مراجعات ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۳ درصد افزایش داشته است.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اضافه کرد: ۲۶ پزشک عمومی، ۲۳ پزشک متخصص، ۱۱ دندانپزشک، یک متخصص و جراح فک و صورت، یک متخصص ترمیمی و یک دندانپزشک اطفال با مراکز درمانی بهداشت و درمان نفت گچساران همکاری دارند.
وی تصریح کرد: این پزشکان در نوبت های صبح و عصر کار ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را به کارکنان و خانواده های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بر عهده دارند.
دکتر محمدی گفت: بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با دارا بودن سه مرکز درمانی ملکی شامل کلینیک تخصصی، بیمارستان و کلینیک دندانپزشکی به جمعیت تحت پوشش خدمت‌رسانی می‌کند.
وی با بیان اینکه جمعیت تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برای انجام مراحل درمانی خود به بیمارستان ۶۴ تختوابی نفت، درمانگاه های عملیاتی، کلینیک تخصصی، کلینیک دندانپزشکی، مرکز طب کار و سلامت و کلینیک مشاوره روانپزشکی مراجعه کردند، گفت: بیشترین حجم مراجعات به بیمارستان ۶۴ تختوابی بعثت صنعت نفت گچساران بوده است.
گفتنی است بیش از ۱۳‌ هزار نفر تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قرار دارند.
 
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۵۱
تعداد بازدید : ۳۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید