سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۴۸

اخبار

در نشست هم‌اندیشی دکتر محمدی با مسئولان واحدها مطرح شد؛ تأکید بر ارائه و اجرای راهکارهای عملی برای تحقق اهداف و استراتژی‌های سازمان در بهداشت و درمان نفت گچساران

نشست هم‌اندیشی دکتر محمدی سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با مسئولان واحدها و بخش‌های اداری و درمانی این مرکز در راستای ارائه و بررسی راهکارهای تحقق هر چه بیشتر اهداف و استراتژی‌های سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، دکتر محمد محمدی در این نشست با تأکید بر لزوم تلاش مضاعف برای دستیابی به آنچه اهداف و استراتژی‌های سازمانی تعریف شده است، اظهار کرد: با بررسی و تحلیل عوامل محیطی و بر اساس بررسی‌های کمی در قالب متدولوژی و مدل پایه مطالعه ، اهداف و راهبردهای کلان سازمان ارائه شده که همه باید برای تحقق هر چه بیشتر آن راهکارهای عملی ارائه داده و تلاش کنیم.
وی از مسئولان واحدها و بخش‌های مختلف اداری و درمانی خواست تا با تمرکز بر تحقق این اهداف و استراتژی‌ها نظارت بیشتری بر روند انجام فعالیت‌ها و امور داشته باشند.
سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با تأکید بر بهره‌گیری حداکثری از امکانات موجود و استفاده از توان کارکنان بخش‌ها و واحدهای مختلف یادآور شد: در صورت نیاز یک واحد جابجایی کارمندان و یا بهره‌گیری از توان یک کارمند در چند واحد مورد نیاز در دستور کار قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود کارکنان با روی باز و گشاده از این موضوع استقبال کنند چرا که هدف همه ما خدمت است.
دکتر محمدی ارتقای سطح سلامت، ارتقای کیفیت خدمات، بهبود پاسخگویی و ازفایش رضایت‌مندی گیرندگان خدمات و همچنین ارتقای کارآمدی سازمانی رااز جمله اهداف سازمانی عنوان کرد و گفت: تعالی و رشد سرمایه‌های انسانی، روزآمدی فناوری و تحقیقات سلامت و همچنین بهبود روابط فراسازمانی از دیگر اهداف سازمانی بوده که مورد توجه و تأکید است.
سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح استراتژی‌های سازمان در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر پرداخت و تصریح کرد: ترویج فعالیت‌ها و خدمات بهداشتی و محیط زیست سالم، تعالی‌بخشی به خدمات سازمان، متناسب‌سازی خدمات سازمان با نیازها و انتظارات صنعت نفت، تقویت پاسخگویی و فرهنگ مشتری‌مداری در سازمان و کارآمدسازی مدیریت هزینه و بهره‌گیری از اصول اقتصاد سلامت را از جمله استراتژی‌های مورد تأکید بوده که تلاش برای تحقق آن باید در دستور کار قرار گیرد.
دکتر محمدی با اشاره به نقش تأثیرگذار همکاری و تعامل دو سویه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و لزوم ارائه خدمات هر چه بهتر به کارکنان زحمت‌کش صنعت نفت و گاز و خانواده‌های آنان خاطرنشان کرد: باید با ارائه خدمات متنوع و در دسترس و جلب حمایت و همکاری مدیران صنعت نفت در راستای بهبود روابط سازمانی تلاش کرد.
سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران تأکید کرد: مسئولان واحدهای مختلف اداری و درمانی در راستای رسیدن به این اهداف ، برنامه‌ها و راهکارهای خود را ارائه داده و اجرایی کنند و در بازه‌های زمانی مختلف گزارش‌های مسئولان واحدها از روند انجام اقدامات برای رسیدن به این اهداف دریافت و مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.
جانشین سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و رئیس طب سلامت کار این مرکز نیز در این جلسه با بیان این‌که در حوزه درمان، سه اصل پیشگیری، درمان و جلب رضایت عمومی باید همواره مورد توجه همه مسئولان و کارکنان قرار گیرد، افزود: امنیت و آرامش کارکنان نخستین موضوع مورد توجه در سیستم برای دستیابی به اهداف مورد نظر است.
دکتر محمد بخشایی تصریح کرد: ‌برای اجرایی شدن اهداف و استراتژی‌های سازمان، نظرات و ایده‌های همکاران و همچنین اطلاع از مشکلاتی که در بخش‌های مختلف بیمارستان وجود دارد ، مورد نیاز بوده و لازم است اطلاع‌رسانی به موقع توسط مسئولان واحدها و بخش‌ها صورت گیرد.
وی یادآور شد: باید به گونه‌ای کارها و فعالیت‌های خود را انجام دهیم که آرامش و امنیت لازم بر سیستم حاکم باشد و اگر کسی و یا کسانی بخواهند سیستم را برای اهداف  خود و نه برای اهداف سازمان زیرسؤال ببرند به این افراد تذکر لازم داده می‌شود و جلوگیری به عمل خواهد آمد.
دکتر بخشایی ابراز کرد: در سیستم بهداشت و درمان هدف همه ما فقط خدمت‌رسانی بوده و همه ما در این مسیر مانند یک تیم قوی و عالی فعالیت می‌کنیم و باید به همین صورت کار کرد تا ضعف‌ها و مشکلات برطرف شود و اگر کسی نتوانست در کنار مدیریت باشد به طور قطع به تصمیمی دیگری خواهیم رسید چرا که ما برای امنیت و آرامش و رسیدن به اهداف سازمان، آن چیزی که لازم باشد را اجرا خواهیم کرد.
در این جلسه همچنین مسئولان واحدهای مختلف اداری و درمانی به بیان نقطه نظرات خود پیرامون اهداف و استراتژی‌های سازمان و خواسته‌ها و انتظارات خود برای رسیدن به این اهداف پرداختند.

گزارش و عکس: معصومه بوستانی


نشست بیان اهداف سازمان، دکتر محمدی با مسئولان واحدها 9
نشست بیان اهداف سازمان، دکتر محمدی با مسئولان واحدها 5  


نشست بیان اهداف سازمان، دکتر محمدی با مسئولان واحدها 10

نشست بیان اهداف سازمان، دکتر محمدی با مسئولان واحدها 8
نشست بیان اهداف سازمان، دکتر محمدی با مسئولان واحدها 7
نشست بیان اهداف سازمان، دکتر محمدی با مسئولان واحدها 6

نشست بیان اهداف سازمان، دکتر محمدی با مسئولان واحدها 4
نشست بیان اهداف سازمان، دکتر محمدی با مسئولان واحدها 3
نشست بیان اهداف سازمان، دکتر محمدی با مسئولان واحدها 2
نشست بیان اهداف سازمان، دکتر محمدی با مسئولان واحدها 1  

۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۵۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید