سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۳۶

اخبار

با نظر وزیر نفت؛ مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت عضو شورای معاونین وزارت نفت شد

با نظر مهندس جواد اوجی وزیر نفت دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت عضو ثابت شورای معاونین شد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ دکتر سید مهدی هاشمی با اشاره به برگزاری جلسه شورای معاونین گفت: این جلسه روز شنبه 30 بهمن ماه  با حضور مقام عالی وزارت نفت برگزار و گزارشی تفصیلی از فعالیت‌های بخش های مختلف ستادی، مناطق عملیاتی و سایر مناطق سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به حاضرین جلسه ارائه شد. 

1

وی افزود: نگاه ویژه و مثبت مقام عالی وزارت به جایگاه و اهمیت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و حمایت های موثر ایشان از تلاش های ارزشمند و خالصانه مجموعه تلاشگران این عرصه موجبات دلگرمی و افزایش توان مضاعف کارکنان زحمتکش و پرتلاش در ارائه هرچه بهتر خدمات به جامعه هدف خواهد شد.
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت تصریح کرد: با نظر مقام عالی وزارت نفت  مقرر شد که از  این  پس به عنوان عضو ثابت در جلسات شورای معاونین حضور داشته باشم و لازم می دانم از این حسن اعتماد صمیمانه قدردانی نمایم و البته بار مسئولیت ما را بسیار سنگین تر می کند و امیدوارم با حمایت های موثر ایشان، معاونین و روسای شرکت ها بتوانیم در جهت حفظ و ارتقاء سطح سلامت کارکنان و خانواده های آنان در بخش های مختلف مخصوصا در زمینه مقابله با ویروس کرونا اقدامات موثری را انجام دهیم.
دکتر هاشمی با اشاره به اینکه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت یکی از پشتیبانان اصلی عملیات نفت در کشور  است گفت: خوشبختانه سازمان به عنوان یک  خانواده بزرگ کاری و  فهیم، کارآمد و با احساس مسئولیت بالا در راستای خدمات رسانی به جمعیت تحت پوشش به خوبی  عمل کرده و نیز با همدلی و هم افزایی مدیران و کارکنان و تلاش آنان در بخش های مختلف از جمله در عرصه دفاع از سلامت همکاران و خانواده های آنان و بازنشستگان صنعت نفت در چهار چوب برنامه ریزی ها  و اهداف تعریف شده  ، باعث شد که تراز سازمان ارتقاء یابد.
وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی ارائه خدمات به خانواده بزرگ نفت درگستره کشور است، اظهار داشت: با اصلاح ساختار و تشکیلات فصل جدیدی در رویکرد سازمان آغاز خواهد شد ، تمرکز ما در دوره جدید کاری بهره گیری هرچه بیشتر از نظرات کارشناسان و متخصصین فن از جمله در زمینه اقتصاد سلامت و  روابط بین الملل به منظورحضور حساب شده و با برنامه منطقه ای  می باشد که خوشبختانه سازمان از ظرفیت خوبی در این زمینه  برخوردار است .
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت بیان کرد: بهره وری پیوسته باید سرلوحه کار ما باشد چکیده بهره وری در یک جمله خلاصه میشود " تا وقتی بهتر ممکن است خوب کافی نیست " هیچگاه به شرایط موجود نباید اکتفا کنیم پیوسته از شرایط موجود بایستی  به سمت شرایط مطلوب  و مطلوب تر حرکت کنیم.
 
۸ اسفند ۱۴۰۰ ۰۷:۴۰
تعداد بازدید : ۳۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید