سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۵۳

اخبار

بازدید مسئولین شرکت نفت و گاز گچساران از مرکز مشاوره و بهداشت روان نفت

مسئولین شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران بازدید کردند.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ مهندس اسدالله فرهادزاده سرپرست اداره بهبود روابط کار و امور اجتماعی و غلامحسین فولادی‌وندا رئیس امور اداری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران بازدید کردند.
در این بازدید در خصوص معاینات دوره‌ای کارکنان، چگونگی مراجعات به این مرکز و تمدبد تفاهم‌نامه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با این مرکز تبادل نظر شد.
بازدید روانشناسان از مناطق عملیاتی و غربالگری کارکنان اقماری صنعت نفت از نظر استرس‌های شغلی و محیطی، آشنایی بیشتر با وظایف این مرکز، تجهیزات و کمبودها از دیگر مواردی بود که در این بازدید مورد بحث قرار گرفت.
مسئول مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران در این بازدید عنوان کرد: در این مرکز خدماتی از جمله مشاوره خانواده، زوج‌درمانی، خانواده‌درمانی، مشاوره تحصیلی، مشاوره کودکان، نوجوانان و جوانان، ازدواج، مشاوره شغلی، مهارت‌های زندگی، روان‌درمانی، روان‌سنجی، گفتاردرمانی، توانبخشی و بازتوانی جسمی و حرکتی، آموزش شاغلین و پژوهش ارائه می‌شود. 
 سیده زهرا فاطمی با بیان اینکه فراهم کردن زمینه دسترسی به خدمات سلامت روان یکی از خدمات این مرکز است، اظهار داشت: خدمات گیرندگان می‌توانند با شماره‌گیری تلفن شهری ۳۲۲۲۰۶۰۴ و شرکتی ۲۴۶۰۰ از خدمات مشاوره روانشناختی این مرکز بهره‌مند شوند.
وی همچنین خاطر نشان کرد: تعدادی از کارشناسان سلامت روان این مرکز برای پاسخگویی به سئوالات روانشناختی فعال هستند.
فاطمی در این نشست اظهار داشت: صدای مشاور مرکز سلامت روان بهداشت و درمان و صنعت نفت گچساران با شماره تماس ۲۱۰۰۰ دیماه سال گذشته راه‌اندازی و هم اینک از ساعت ۷و نیم صبح تا ۱۴ آماده پاسخگوئی می‌باشد.
در انتهای این بازدید از کارکنان مرکز مشاوره و بهداشت روان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با اهدای لوح تقدیر شد.
مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران از تیرماه سال ۱۳۹۲ آغاز به کار کرده و به شاغلان این صنعت و خانواده‌های آنها خدمات‌رسانی می‌کند.
هم اکنون پزشک متخصص اعصاب و روان، روانشناس بالینی، مشاور راهنمایی و مشاور آموزشی و تحصیلی، مددکار، کارشناس کاردرمانی و گفتاردرمانی در این مرکز مشغول به فعالیت هستند.
در حال حاضر افزون بر ۱۳ هزار نفر اعم از کارکنان شاغل و افراد تحت‌پوشش و کارکنان بازنشسته و افراد تحت تکلف از خدمات مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بهره می‌برند.

 

1

1

1

1

1

1

۲ اسفند ۱۴۰۰ ۱۶:۴۶
تعداد بازدید : ۵۹۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید