سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۰۴

اخبار

حدود یکهزار و ۶۰۰ نفر از خدمات طب‌کار بهداشت و درمان صنعت‌نفت گچساران بهره‌مند شدند

رئیس مرکز طب‌کار و سلامت بهداشت و درمان صنعت‌نفت گچساران، از انجام معاینات حدود یکهزار و ۵۶۰ نفر از کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ۱۰ ماه گذشته سال ۱۴۰۰ در قالب 'طب کار' خبر داد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت‌نفت گچساران؛ دکتر سعید سینائی‌نژاد در حاشیه بازدید رئیس مرکز طب‌کار و سلامت بهداشت و درمان صنعت‌نفت اهواز از این مرکز عنوان کرد: پایش سلامت افراد شاغل به لحاظ فیزیکی، روانی و بیولوژیکی در محیط کار، در قالب طرح طب کار بر عهده این مرکز است.
وی افزود: انجام آزمایش‌های رادیوگرافی، بینایی‌سنجی، نوار قلب، بهره‌گیری از پزشکان متخصص داخلی و ... در این مرکز اجرا می‌شود.
دکتر سینائی‌نژاد معاینات سالانه افراد و بررسی تاثیرات سوء و زیان‌آور محیط کار بر روح و جسم افراد را از دیگر وظایف مرکز طب‌کار عنوان کرد و اضافه کرد: این امر موجب می‌شود تا شاغلان نسبت به تاثیرات مخرب احتمالی کار بر روح و جسم خود مطلع شوند و قبل از آن که دیر شود چاره‌ای بیندیشند.
رئیس مرکز طب‌کار و سلامت بهداشت و درمان صنعت‌نفت گچساران ادامه داد: برای نخستین‌بار و از ابتدای دی‌ماه سال جاری متخصص طب‌کار و بیماری‌های شغلی در این مرکز مستقر و به مراجعین خدمات ارائه می‌دهد.
گفتنی است دکتر کرم‌الله شفیع‌زاده رئیس مرکز طب‌کار بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به همراه کارشناسان این مرکز از نحوه خدمات‌رسانی به مراجعان در مرکز سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت بازدید و نظارت کردند.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

 
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۱۵
تعداد بازدید : ۶۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید