سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۱۰

اخبار

سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران تأکید کرد: لزوم جلب رضایت کارکنان صنعت نفت، بهینه‌سازی منابع انسانی و گسترش ارائه خدمات در مناطق عملیاتی

سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: جلب رضایت کارکنان صنعت نفت، بهینه‌سازی منابع انسانی و گسترش ارائه خدمات مطلوب‌تر در مناطق عملیاتی از اولویت‌ها و اهداف بهداشت و درمان نفت گچساران است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، دکتر محمد محمدی در نشست مشترک این مرکز با مدیرعامل و مدیران ستادی شرکت بهره برداری نفت و گاز اظهار کرد: هدف سازمان بهداشت و درمان ارائه و ارتقای خدمات مطلوب به کارکنان خدوم و شریف صنعت نفت و گاز است.
وی افزود: این کارکنان از جان و زندگی خود مایه می گذارند و هر چه برای بهبود وضعیت معیشت ، رفاه و خدمات در حوزه‌های مختلف کار شود، باز هم کم است.
دکتر محمدی یادآور شد: بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران از شنیدن نقطه نظرات انتقادات و پیشنهادات مجموعه مدیریت و کارکنان نفت و گاز استقبال می‌کند و این امر گامی مهم و مؤثر در راستای تقویت همکاری‌ها و بهبود خدمات بهداشتی و درمانی است.
وی با تأکید بر لزوم آشنایی هر چه بیشتر کارکنان بهداشت و درمان با فعالیت‌ها،حیطه کاری و سختی‌های محیطی شغلی کارکنان شریف نفت و گاز معتقد است این اقدام برای بهبود سطح تکریم و خدمات و تلاش برای انجام هر چه بهتر خدمات بهداشتی و درمانی ضرورت دارد.
دکتر محمدی تصریح کرد: در این زمینه تیزها، تصاویر و ویدیوهایی از فعالیت‌ها و سختی‌های شغلی کارکنان نفت و گاز گچساران و نمایش آن در کنار کنفرانس‌ها و برنامه‌های مختلف در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در دستور کار قرار می‌گیرد.
وی رضایت مراجعان از خدمات درمانی را مهم دانست و از مدیریت و کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز خواست تا نقاط ضعف بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در بخش های مختلف را به طور مستمر برای پیشبرد امور و رسیدن به اهداف عالیه مد نظر، بیان کنند.
دکتر محمدی بهینه سازی منابع انسانی و گسترش ارائه خدمات در مناطق عملیاتی را از دیگر اولویت‌های پیش‌رو عنوان کرد و افزود: توجه به مناطق عملیاتی و تأسیساتی صنعت نفت و گاز گچساران در راستای ایجاد امنیت بهداشتی و روانی و پزشکی بسیار مورد توجه بوده که بزودی با در نظر گرفتن پزشک تمام وقت در درمانگاه سیاه‌مکان، ارائه خدمات پزشکی و درمانی به کارکنان واحدهای عملیاتی و تأسیساتی نفتی منطقه تسریع یافته و بهبود کمی و کیفی خواهد داشت.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با بیان این‌که سطح خدمات درمانی در این مرکز باید به اندازه‌ای بالا باشد که کارکنان و خانواده‌های آنها نیازی به مراجعه به مراکز درمانی سایر استان‌ها نداشته باشند، یادآور شد: باید تلاش کرد گچساران یکی از موفق‌ترین الگوهای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به کارکنان صنعت نفت باشد و این موفقیت هر چه بیشتر در نتیجه تعامل هر چه بیشتر بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با مدیریت و کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران حاصل می‌شود.

گزارش: معصومه بوستانی

دکتر محمد محمدی

 

۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۴۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۳۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید