سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۰۱

اخبار

ابراز رضایت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان این‌که از عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران راضی بوده و هستم، گفت: ارائه مطلوب خدمات بهداشتی و درمانی در این مرکز جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، مهندس هوشنگ صیدالی در نشستی صمیمی با دکترمحمدی سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اظهار کرد: اگر چه سال‌ها منفک شدن سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت می گذرد اما مجموعه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز خود را هم خانواده این مجموعه می‌داند و تعامل و همکاری هر چه بیشتر در راستای ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین افزایش کمی و کیفی تولید را ضروری می‌داند و بهداشت و درمان نفت گچساران را از خود می داند و فاصله‌ای حس نمی‌شود.
وی با اشاره به خدمات مطلوب صورت گرفته در بهداشت و درمان نفت در سال‌های اخیر گفت: به طور قطع مدیریت جدید این مرکز شاهد تحولاتی چشم‌گیر در عرصه خدمات بهداشتی و درمانی خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به وضعیت مطلوب تولید در سطح گچساران و مناطق نفت‌خیز جنوب اظهار امیدواری کرد: ‌با تقویت و بهبود این روند ، بسیاری از مشکلات اقتصادی موجود و مشکلات تأمین اعتبارات مالی حل می‌شود.
مهندس صیدالی با بیان این‌که کارکنان مناطق عملیاتی بسیار حائز اهمیت هستند و لازم است خدمات مطلوب‌تری برای این کارکنان صورت گیرد؛ یادآور شد: با تمرکز ارائه خدمات مختلف آموزشی، رفاهی، بهداشتی و درمانی و ... برای کارکنان صنعت نفت و بهداشت و درمان نفت، زمینه برای خدمات  هر چه مطلوب‌تر فراهم می‌شود.
وی با اشاره به وجود مشکلات در ساختار فیزیکی و ساختمانی بیمارستان فعلی نفت گچساران ابراز کرد: امید است با افتتاح و بهره‌برداری بیمارستان جدید، بخش زیادی از این مشکلات برطرف شود.
صیدالی همدلی و حس صمیمیت کارکنان بهداشت ودرمان نفت گچساران را در دستیابی به این هدف، ارزشمند توصیف و تصریح کرد: به طور قطع باوجود مشکلات فراوان و امکانات محدود، رسیدن به شاخص های رضایتمندی دشوار است؛ با این وجود بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران توانسته این رضایتمندی را کسب کند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به وضعیت مطلوب درمانگاه‌های نفت در حوزه مناطق عملیاتی این شرکت یادآور شد: با نگاهی ویژه به این درمانگاه‌ها و تجهیز هر چه بیشتر امکانات و نیروی انسانی می‌توان خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب‌تری در کمترین زمان ممکن در هنگام بروز حوادث و بلایا ارائه کرد./

گزارش: معصومه بوستانی

نشست دکتر محمدی با مهندس صیدالی 8

۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۴۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید