سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۲۶

اخبار

چند انتصاب در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

سرپرست واحد سلامت‌کار و طب‌صنعتی، سرپرست واحد بیمه‌گری و درمان غیرمستقیم و سرپرست امورمالی و حسابداری بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران منصوب شدند.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ طی احکامی از سوی دکتر محمدمحمدی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، دکتر سعید سینائی‌نژاد به عنوان سرپرست واحد سلامت‌کار و طب‌صنعتی، رهام ماژُر به عنوان سرپرست واحد بیمه‌گری و درمان غیرمستقیم و سیدصادق ساعی به عنوان سرپرست امورمالی و حسابداری بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران منصوب شدند.
در حکم دکتر محمدی برای دکتر سینائی‌نژاد آمده است: "نظر به تجربه، تعهد و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست واحد سلامت‌کار و طب‌صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از خداوندمنان و استفاده از ظرفیت‌های موجود در ارائه خدمات بهینه به کارکنان شریف صنعت نفت، موفق و موید باشید."
ضمن تشکر از زحمات فراوان شما در طول تصدی سرپرستی بیمارستان از این تاریخ تمشیت اداره بیمارستان به عهده اینجانب خواهد بود.

1

در این حکم همچنین از خدمات دکتر محمد بخشایی در واحد سلامت‌کار و طب‌صنعتی قدردانی شده است.
در حکم رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برای ‌ماژُر آمده است: "نظر به تجربه، تعهد و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست واحد بیمه‌گری و درمان غیرمستقیم بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوندمنان، در بهبود عملکرد و خدمات بهینه به کارکنان شریف صنعت نفت، موفق و موید باشید."

1

در این حکم همچنین از خدمات دکتر سعید سینائی‌نژاد در طی تصدی مسئولیت فوق تشکر و قدردانی شده است.
در حکم دکتر محمدی برای سیدصادق ساعی آمده است: "نظر به تجربه، تعهد و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست امورمالی و حسابداری بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از خداوندمنان، در انجام امور محوله موفق و موید باشید."

1 در این حکم همچنین از خدمات مارژ در طی تصدی مسئولیت فوق تشکر و قدردانی شده است.

 
۱ دی ۱۴۰۰ ۰۸:۳۸
تعداد بازدید : ۶۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید