سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۵۰

اخبار

مدیران سازمان بهداشت و درمان صنعت‌نفت روز حسابدار را تبریک گفتند

مدیرعامل و رییس هییت مدیره و مدیر امورمالی سازمان بهداشت و درمان صنعت‌نفت با صدور پیام‌های جداگانه، 15 آذرماه روز حسابدار را تبریگ گفتند.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ در پیام تبریک دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل و رییس هییت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت‌نفت به مناسبت 15 آذرماه روز حسابدار آمده است:
روز حسابدار، روز پاسداشت از رسالت حرفه ای جامعه حسابداری و فرصتی برای توجه به حساسیت و اهمیت بالای این حوزه در نظام اداری و مالی کشور است. دقت نظر، همت و پشتکاری مضاعف، قطعاً می‌تواند در سرنوشت مالی هر سازمان تأثیر بسزایی داشته باشد. از این رو توجه به حوزه مالی و اختصاص یک روز در تقویم به حسابداران نشان از حساسیت و جایگاه ویژه این شغل  است. 
اینجانب پانزدهم آذرماه، روز حسابدار را به تمامی حسابداران و کارکنان پُرتلاش و متعهد حوزه مالی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تبریک عرض نموده و از خداوند منّان عزت، سربلندی و توفیق روزافزون شان را خواستارم.

1

غلامرضا ملکی مدیرامور مالی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز در پیام خود نوشته است:
روز حسابداری فرصتی ارزشمند و مغتنم برای قدرشناسی از خدمات همکاران عزیز امور مالی در همه مناطق تابعه سازمان می باشد. بدینوسیله ضمن عرض تبریک و خسته نباشید به شما همکاران محترم امیدوارم تلاش ها و زحمات بی شائبه همه شما عزیزان منجر به رشد و اعتلاء سازمان و افزایش رضایتمندی خدمت گیرندگان گردد. از خداوند منان عزت، سربلندی و توفیق روز افزون شما را خواستارم . 

1

روز 15 آذر ماه هر سال روز حسابدار است که بر اساس تصمیم فدراسیون بین‌المللی حسابداران (آیفک) در سی‌امین سال تاسیس‌اش 2 تا 8 دسامبر 2007 را به عنوان هفته جهانی حسابداری اعلام کرده است.

 

۱۶ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۰۴
تعداد بازدید : ۳۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید