سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۳۰

اخبار

امتیاز ویژه امور ورزش نفت و گاز گچساران برای پرسنل قرارداد مدت موقت

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از صدور مجوز استفاده نیروهای قرارداد موقت در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت ورزش نفت و گاز گچساران خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، محمد حبیبی نژاد ضمن اعلام این خبر افزود: به مناسبت فرارسیدن 50 سالگی این باشگاه و موافقت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، کلیه نیروهای قرارداد مدت موقت و اعضای تحت تکفلشان همچون نیروهای رسمی می‌توانند به انتخاب خود از دو رشته ورزشی استفاده نمایند.

حبیبی نژاد تصریح کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت کارکنان رسمی و غیررسمی و خانواده هایشان با محوریت آموزش ، آب درمانی و ساعات استفاده آزاد در مجموعه های ورزشی امور ورزش نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: امسال در راستای حمایت بیشتر از نیروهای غیر رسمی (قرارداد مدت موقت) شرایط را همچون کارکنان رسمی برای این قشر زحمتکش در نظر گرفتیم تا امور ورزش نفت و گاز گچساران نیز در جهت رفاه بیشتر این کارکنان گام مثبتی برداشته باشد.

رئیس امورورزش نفت و گاز گچساران در ادامه به نحوه ثبت نام کارکنان رسمی و غیررسمی نفت و گاز گچساران در طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانی اشاره کرد و ادامه داد: کارکنان می‌توانند با مراجعه به پورتال اطلاع رسانی داخلی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در بخش مربوط به امور ورزش مراجعه و با وارد کردن شماره پرسنلی و کدملی با مطالعه دقیق بخشنامه قسمت های مورد نظر را تکمیل نمایند.

حبیبی نژاد یادآور شد: کلیه کارکنان پس از تکمیل فرم های مربوطه در سامانه امور ورزش با مراجعه به طب صنعتی و سپس واحد ثبت نام اداره امور ورزش واقع در کوی شهید پرهون نسبت به دریافت کارت عضویت اقدام نمایند.

وی همچنین از کلیه نیروهای رسمی و غیررسمی ستادی شاغل در نفت و گاز گچساران و همچنین بازنشستگان درخواست کرد برای ثبت نام تنها به واحد ثبت نام امور ورزش مراجعه نمایند و پس از تکمیل فرم های مورد نظر به طب صنعتی معرفی می‌شوند.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران گفت: داشتن دفترچه درمانی برای کارکنان رسمی در هنگام مراجعه به طب صنعتی و همچنین کارت بیمه ورزشی سال 96 برای کارکنان غیررسمی (قرارداد مدت موقت) ضروری است.
حبیبی نژاد با بیان این‌که ثبت نام کلیه کارکنان رسمی و غیررسمی (قراردادمدت موقت) از هفتم خرداد آغاز شده و تا شهریورماه نیز ادامه دارد ، ابراز کرد: کارکنانی که دارای شرایط عضویت هستند می توانند همه روزه به غیر از جمعه ها از ساعت 14 لغایت 20 به آزاد مرادی مسئول واحد ثبت نام امورورزش مراجعه نمایند./
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۱۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۲۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید