سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۲۷

اخبار

تجلیل از کارکنان روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و مدیران ستادی با حضور در واحد روابط عمومی ، روز روابط عمومی را به رئیس و کارکنان این واحد تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، دکتر تندر و مدیران ستادی ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان روابط عمومی این مرکز از عملکرد تاثیرگذار و مناسب روابط عمومی تقدیر کردند.
وی تصریح کرد: امروزه روابط عمومی پل ارتباطی میان افراد جامعه، سازمانها و نهادها می باشد و لذا اهمیت و ضرورت روابط عمومی، هنر مردم داری، معرفی کردن دستگاه و مرکز ثقل اطلاعات و اخبار  است .
دکتر تندر افزود: بدیهی است نگاه به روابط عمومی باید نگاهی اعتماد بخش و سازنده باشد و بستر را برای مسائل فرهنگی آماده کند. بر اساس این نگاه است که روابط عمومی  می تواند از جایگاه مهمی برخوردار شود.
وی انعکاس مطلوب و اثربخش فعالیت‌ها و خدمات صورت‌ گرفته در واحدهای مختف درمانی و اداری، برنامه ریزی و کاربرد شیوه ها و برنامه های مناسب برای انعکاس اهداف، سیاست ها، برنامه ها و فعالیتهای بیمارستان، ایجاد و ارتقای ارتباطات بیمارستان ، نظارت بر اجرای طرح نظام پیشنهادات مردم ، کارکنان ومراجعان به منظور ترغیب آنان به مشارکت هر چه موثرتر در بهبود جریان امور ، برنامه ریزی، هدایت واجرای ملاقات‌های عمومی، کارکنان و مراجعین بیمارستان  با مسئولان را از جمله وظایف مهم و مورد توجه روابط عمومی‌ها عنوان کرد.
موسی اسدزاده رئیس روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران نیز در این دیدار کارکنان این واحد را قابل ستایش دانست و حضور ، زحمات و خدمات صادقانه و خالصانه آنان را سبب ارتقای جایگاه و نقش روابط عمومی در حوزه فعالیت های روابط عمومی دانست.

روز روابط عمومی 96  1

روز روابط عمومی 96  3
روز روابط عمومی 96  2
روز روابط عمومی 96  4روز روابط عمومی 96  6

روز روابط عمومی 96  5

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۰۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید