سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۵۳
 

اخبار

مراسم تودیع و معارفه مدیران امور مالی سازمان برگزار شد

سرپرست مدیریت امور مالی سازمان معارفه و از خدمات احمد مدنی پور مدیر سابق تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ،دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل این مجموعه با اشاره به زلزله اخیر در مناطق آذربایجان شرقی اظهار امیدواری کرد که با همکاری ارگان های مرتبط شرایط برای ارائه خدمات فراهم  و مشکلات پیش آمده مرتفع شود.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در ادامه مراسم تودیع و معارفه،رکن اصلی هر سازمان را مدیریت مالی آن عنوان کرد و گفت : این مدیریت از اهمیت ویژه ایی برخوردار است و احمد مدنی پور مدیر سابق امور مالی در طی مدت زمان 5 ساله بسیار خوش درخشيده است.

وی افزود : یکی از مدیریت های موفق سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از زمان حضور اینجانب مدیریت امور مالی است و خوشبختانه تمامی دغدغه با پیگیری این تیم موفق، حل شد.

دکتر سمیع شناسایی درآمدها،حذف زیان انباشته ،دریافت مطالبات،پرداخت به موقع اسناد ،حذف اشکالات گزارش سالیانه حاسبرسی و خرید متمرکز دارو را از جمله اقدامات موفق مدیریت مالی در زمان  حضور احمد مدنی پور بیان کرد.

سخنرانان بعدی مراسم دکتر مجید رزاقی مدیر سلامت ،امیر قائم پناه مدیر منابع انسانی،دکتر علی بهزادی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت و  عضو اصلی هیات مدیره سازمان ، دکتر محمد محمدی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با اشاره به اخلاق نیک و کردار پسندیده احمد مدنی پور در زمان تصدی مدیریت مالی سازمان از فعالیت های و زحمات ایشان قدردانی کردند.

در ادامه احمد مدنی پور مدیر سابق امور مالی با تقدیر از همکاران حوزه و همراهی مدیران و روسا سازمان ، گفت : موفقیت حاصل شده نتیجه تلاش کل مجموع است.

وی حوزه مالی را پاسخگو و ویترین یک سازمان معرفی کرد و افزود : در این مدت 5 ساله تمام تلاش ما بر این بود نتیجه عملکرد مناطق و سازمان را بصورت اعداد و ارقام در اختیار مجموع بالادستی قرار دهیم.

مدنی پور ، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت را یک مجموع قوی دانست و گفت : در زیر مجموعه های صنعت نفت این حوزه باتوجه به نوع ارائه خدمات ، مظلوم واقع شده است و باید از نزدیک حضور داشت تا از اهمیت آن با خبر شویم.

حسین گیوکی سرپرست مدیریت امور مالی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ،هدف اصلی را خدمت به جمعیت تحت پوشش عنوان کرد و گفت : تیم مالی سازمان آمادگی لازم برای تلاش مضاعف در راستای تعالی و افزایش رضایت مندی کل مجموعه را دارد و هدف مفید عمل کردن است .

وی افزود : خوشبختانه شرایطی فراهم شده است در کنار یکدیگر به ارائه خدمات بپردازیم و امیدوارم که این مسیر هموار و پر خیر و برکت باشد.

۱۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۶:۳۶
تعداد بازدید : ۲,۲۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید