سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۱۴

اخبار

مانور لحظه صفر در بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران اجرا شد

مانور لحظه صفر مدیریت بحران روز یکشنبه و به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران با موفقیت برگزار شد .
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ؛ این مانور با هدف ارزیابی میزان آمادگی و توان عملیاتی و امنیتی تیم مدیریت بحران بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ، به صورت لحظه ای و بدون هیچگونه هماهنگی با حادثه فرضی تهدیدات احتمالی در بیمارستان بعثت صنعت نفت اجرا شد .
به منظور برگزاری این مانور اعضای تیم مدیریت بحران ، ناظم داخلی ، سیستم مخابرات ، افراد پیک ، حراست و کارکنان ارزیاب کمیته مدیریت بحران فراخوان شدند .
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در جریان برگزاری این مانور بیان داشت : در مجموع عملکرد اعضای تیم مدیریت بحران بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران مطلوب ارزیابی شد .
دکتر محمدمحمدی در ادامه به حضور به موقع و جدی اعضای ستادی ، عملیاتی و سایر نیروهای حاضر در مانور و میزان توانمندی و کارآمدی تیم مدیریت بحران بیمارستان اشاره و از حضور اعضای شرکت کننده در مانور تقدیر و تشکر کرد .
وی اضافه کرد : برگزاری این مانورها ،‌ نقش مهمی در سنجش و ارزیابی توان اعضای تیم مدیریت بحران ‌هنگام بروز حوادث احتمالی دارد .
دبیر کمیته مدیریت بحران بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران نیز گفت : آمادگی و توان اعضای تیم مدیریت بحران در این مانور قابل قبول است .
کریم رحمانی اظهار کرد : برای برگزاری این مانور ،‌ هیچگونه هماهنگی و یا اطلاع رسانی از قبل صورت نگرفته بود .
وی عنوان داشت : اعضای تیم بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران توانستند در مدت کمتر از 5 دقیقه به محل فراخوان در جلوی اورژانس حاضر شوند .
رحمانی همچنین به اهمیت مانور آمادگی در ساعت صفر با توجه به نقش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در حفظ ارتقاء سلامت جمعیت تحت پوشش در مواجهه با تهدیدات احتمالی اشاره کرد .
هشتم آبان ۱۳۸۲ سال‌روز فرمان رهبرمعظم انقلاب در ارتباط با تشکیل پدافند غیرعامل در کشور است و در تقویم جمهوری اسلامی هشتم تا ۱۴ آبان هفته پدافند غیرعامل نام‌گذاری شده است و شعار امسال این هفته « پدافند غیرعامل ، مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید » تعیین شده است .

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

 
۱۳ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۲۰
تعداد بازدید : ۷۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید