سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۱۰

اخبار

راهکارهای ارائه خدمات بهینه به کارکنان و خانواده های صنعت نفت گچساران بررسی شد

راهکارهای ارائه خدمات بهینه به کارکنان و خانواده های صنعت نفت در نشست مشترک بهداشت و درمان صنعت نفت و شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران مورد بررسی قرار گرفت .
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ؛ نشست مشترک بهداشت و درمان صنعت نفت و شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، دکترمحمدمحمدی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ، معاونین ستادی و جمعی از مدیران و رؤسای شرکت بهره برداری نفت گچساران برگزار شد .

1

مهندس هوشنگ صیدالی در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اظهار کرد : برنامه های مرکز سلامت کار ، همکاری در تجهیز درمانگاه های خارج از منطقه و خصوصاً حضور مداوم و دلسوزانه کادر درمانی در مناطق عملیاتی نقطه عطفی در نوع دوستی و همبستگی با کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران است . 
وی با اشاره به اینکه تلاشهای مدیران و پرسنل بهداشت و درمان قابل تقدیر است اضافه کرد : اعتقاد داریم که منابع انسانی سرمایه اصلی این شرکت می باشد و لازم است با هماهنگی و پیگیری های بیشتر در حفظ و صیانت از این سرمایه گرانبها تلاشی مضاعف داشته باشیم . 
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد : با وجود محدودیت هایی که بهداشت و درمان دارد و همگی بر آن واقفیم انتظار می رود با همکاری و تعامل سازنده بیشتر سلامت جسمی و روانی همکاران در اولویت برنامه ها قرار گیرد چرا که این موضوع باعث دلگرمی ، آرامش خاطر و انگیزه مضاعف در بین کارکنان خواهد شد . 
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران نیز در این نشست گفت : با اهتمام ، همکاری و تعامل ارزنده مدیرعامل ، مدیران ، روساء و کارکنان پرتلاش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران توانسته ایم خدماتی را به جامعه نفت و گاز گچساران ارائه نماییم که امیدواریم رضایتمندی آنان را در پی داشته باشد .
دکترمحمدمحمدی افزود : در جریان خدمات رسانی به خصوص در شرایط کنونی ، همدلی و مسئولیت پذیری مدیران و کارکنان از مولفه هایی است که باعث می شود تلاش آنان به بار نشسته و خدمات ارزنده ای به جامعه هدف ارائه گردد . 
گفتنی است بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران دارای 18مرکز ، شامل یک بیمارستان ، 9درمانگاه عملیاتی ، دو درمانگاه شهری ، یک کلینیک تخصصی ، یک کلینیک دندانپزشکی ، 3داروخانه ، یک مرکز طب کار و سلامت و یک کلینیک مشاوره روانپزشکی می باشد .
هم اکنون 61 پزشک شامل 23 متخصص ، 12 دندانپزشک و 26 پزشک عمومی مشغول ارائه خدمات درمانی به کارکنان و خانواده های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران هستند  .
گفتنی است در حال حاضر بیش از13هزار نفر از خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران استفاده می کنند .
محدوده فعالیت بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران همگام با شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در استان های خوزستان ،کهگیلویه و بویراحمد ، بوشهر و فارس است .

1

1

 

 
۲۵ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۵۱
تعداد بازدید : ۸۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید