سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۴۶
 

اخبار

برگزاری کلاس آموزشی تغذیه برای کارکنان ستادی بمناسبت روز جهانی غذا

کلاس آموزشی تغذیه بمناسبت روز جهانی غذا برای کارکنان ستادی امروز چهارشنبه 24 مهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، فرنوش رشیدی مشاور تغذیه با اشاره به شعار امسال "رژیم غذایی سالم برای دنیای بدون گرسنگی " ، در خصوص انواع رژیم های غذایی که امروز توسط شبکه های اجتماعی در اختیار کاربران قرار می گیرد توضیحاتی را ارائه داد.
وی افزود : توصیه ما به مراجعه به متخصص تغذیه یا مشاور است تا با رژیم صحیح متناسب با BMI  بدن میزان دریافت کالری برای افزایش یا کاهش وزن مشخص شود.

رشیدی به انجام متمرکز فعالیت های بدنی اشاره کرد و گفت: میزان دریافت چند واحد میوه و سبزیجات در افراد مختلف متفاوت است که در بزرگسالان میزان 2 الی 3 واحد است که برای کاهش کلسترول خون توصیه میشود یک یا دوقاشق غداخوری روغن زیتون هم استفاده شود.

همچنین گفتنی است در ادامه جلسه کارکنان پرسش های خود را در خصوص میزان دریافت چربی در طول روز،نوع ورزش های روزانه مطرح کردند.

روز ۱۶ اکتبر سالگرد تاسیس سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد (FAO) در سال ۱۹۴۵ میلادی است و با هدف دستیابی به امنیت غذایی برای تمام ساکنین زمین ، با عنوان روز جهانی غذا نام‌گذاری شده است ، طبق آخرین آمار این سازمان بین‌المللی ، از هر ۹ انسان یک نفر از گرسنگی رنج می‌برد و یک سوم از جمعیت جهان تحت تاثیر سوء‌تغذیه قرار دارند .

کلاس تغذیه 5
کلاس تغذیه 4
کلاس تغذیه 3
کلاس تغذیه 1

۲۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۴۹
تعداد بازدید : ۲,۵۴۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید