سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۰۵

اخبار

گرامیداشت روز آزمایشگاه در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران+ تصاویر

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و مدیران ستادی با حضور در واحد آزمایشگاه، 30 فروردین زادروز حکیم جرجانی و روز آزمایشگاه را به همکاران این واحد تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه همزمان با زادروز حکیم جرجانی و گرامیداشت روز آزمایشگاه، دکتر تندر رئیس این مرکز به همراه مسئولان ستادی، در واحد آزمایشگاه بیمارستان نفت گچساران حضور یافتند.
دکتر تندر رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در این دیدار ضمن تبریک این روز به همکاران زحمتکش آزمایشگاهی گفت: روزآزمایشگاه، فرصت مغتنمی است تا از  تلاش و کوشش سفیدپوشان این عرصه و راهگشایان تشخیص و درمان بیماران تقدیر و تشکر به عمل آید.
وی خاطرنشان کرد: شما جامعه بزرگ آزمایشگاهیان ، دیده بان عرصه های سلامت هستید که با ایجاد امکان تشخیص به موقع بیماری ها افتخار مدافعین خطوط اول نبرد با بیماریها را از آن خود نموده و با فداکاری ، سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای سلامت جامعه گذاشته اید و به یقین نقش همکاران عزیز علوم آزمایشگاهی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در ارتقای سلامت جامعه بزرگ نفت و گاز منطقه ، بی‎بدیل و شایسته قدردانی است.

دکتر تندر افزود: امروزه با توجه به پیشرفت های دنیا در دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی، کمک شایانی به درمان و تشخیص بیماری های گوناگونی به وجود آمده که همکاران آزمایشگاهی می توانند در کنار همکاران تیم درمان، خدمات هرچه بهتری از نظر کمی و کیفی را در بحث پیشگیری و درمان بیماران ارایه نمایند.
 

گزارش و عکس: معصومه بوستانی

روز آزمایشگاه 96 1


روز آزمایشگاه 96 4
روز آزمایشگاه 96 3
روز آزمایشگاه 96 5 روز آزمایشگاه 96 6
۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ۱۲:۴۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۵۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید