سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۱۲

اخبار

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت

دکتر محمدمحمدی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با صدور پیامی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت .
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ؛ در پیام دکتر محمدمحمدی آمده است : حماسه سرخ عاشورا ، حماسه انسان های پاک و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و سر در برابر ظلم فرود نیاوردند .
آن اسوه های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومتشان در تاریخ ثبت و جاودانه گردید و سرلوحه زنده دلان و نیک سیرتان عالم قرار گرفت .
براستی که عاشورا ، فریادهای شور گستر پیامبران الهی را ، دوباره در گوش های سنگین فرود آورد و برای همه اعصار و زمانها بر فراز قلّه رسالت احیای امر به معروف و نهی از منکر جای گرفت .
عاشورا برای ما تنها یک حادثه نیست ؛ بلکه نوعی فرهنگ و تاریخ آغازی دیگر است ؛ حادثه عاشورا هرچند در زمانی بسیار کوتاه تحقق یافت و دوام نیافت ، اما عمق حادثه چنان روایت تلخی را به تصویر می کشد که توجه همه عالم را به خود معطوف می سازد و چنان شور و حرکتی می آفریند که همه قیام‌های حق طلبانه و آزادی خواهانه از سرچشمه اش آب می خورد و بر محور آن می چرخد .
اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی ، شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایشان که یادآور رشادت‌ها و مظلومیت های خاندان پاک رسالت است را به یکایک عزاداران حسینی (ع) تسلیت عرض می نمایم ، امید است با عنایت آن امام همام ، ادامه‌ دهنده واقعی نهضت حسینی باشیم .

 

 

۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ۰۱:۱۵
تعداد بازدید : ۷۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید