سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۱۴
 

اخبار

ارزیابی عملکرد پایگاه مقاومت بسیج والفجر بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

عملکرد پایگاه مقاومت بسیج والفجر بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ؛ همزمان با دهه نخست ماه محرم ، بازرسین حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور در پایگاه مقاومت بسیج والفجر بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با فرمانده و اعضای شورای این پایگاه دیدار و نسبت به ارزیابی عملکرد پایگاه در سال جاری اقدام نمودند .
کریم رحمانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج والفجر بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در این دیدار  با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گزارشی از عملکرد واحدهای مختلف پایگاه در سال 97 و  5 ماهه نخست سال جاری را ارائه نمود .
همچنین دکتر محمد بخشایی رئیس بیمارستان بعثت صنعت نفت ضمن تقدیر از حضور بازرسین از فعالیت های شورای پایگاه تقدیر و تشکر نمودند .
در پایان بازرسین حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) از برنامه های اجرا شده در واحدهای پایگاه مقاومت والفجر بازدید و ارزیابی لازم را انجام دادند .
گفتنی است پایگاه والفجر موفق به کسب رتبه اول در سال 97 در برگزاری فعالیت های فرهنگی و حلقه های صالحین در میان پایگاههای تابعه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران شده است .

1

1

1

1

 
۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۰۲
تعداد بازدید : ۷۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید