سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۴۰

اخبار

بیش از 74هزار نفر ساعت دوره آموزشی در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار شد .

رئیس واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت : در سال گذشته بیش از 74هزار و 446نفر ساعت دوره آموزشی در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار شده است.
مهرداد ابدالی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران افزود : در سال97 بیش از 26هزار و 388 نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان رسمی و 48هزار و 58 نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان غیر رسمی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و کارکنان شرکت بهره برداری برگزار شده است.

1

وی یادآور شد : تمام آموزش های نیروهای رسمی ، قراردادی و پیمانکاری بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بر اساس استانداردهای اداره آموزش مرکزی وزارت نفت برگزار می شود.
ابدالی بیان کرد : این دوره های آموزشی در چهار گروه فنی و تخصصی ، علوم اداری و مدیریت ، معارف اسلامی ، کامپیوتر و زبان انگلیسی برگزار می شوند.
وی دوره های سرپرستی پیشرفته ، بودجه و کنترل هزینه ، بهره وری ، احیاء قلبی و ریوی پایه و پیشرفته ، تریاژ ، تفسیر نوار قلب ، گزارش و فرایند پرستاری ، هموویژلانس ، ایمنی و آتش نشانی ، بیماری های شغلی و ارگونومی ، تکریم ارباب رجوع ، هوش هیجانی ، ارتباط موثر ، حقوق گیرندگان خدمت ، ارتقاء کیفیت سلامت روان ،کنترل عفونت ، تخلیه تلفنی را از جمله دوره های عنوان کرد که در سال گذشته برگزار شده است.
ابدالی افزود : کارگاه مراقبت های ICU و حفاظت در برابر اشعه سال گذشته برای اولین بار در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار شد.
ابدالی با بیان اینکه آموزش در هر سازمانی یکی از ارکان اساسی تحول ساختاری است تصریح کرد : واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به دو گروه کارکنان و خانواده های صنعت نفت(همگانی) آموزش های لازم را ارائه می دهد.
وی اضافه کرد : واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران وظیفه آموزش 476 نیروی رسمی ، قراردادی و پیمانکاری شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و همچنین خانواده‌های صنعت نفت گچساران را بر عهده دارد .
رئیس واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ادامه داد : دوره های  آموزشی کارکنان براساس نیازسنجی و تقویم آموزشی برنامه ریزی و اجرائی می شود.
وی یادآور شد : آموزش کارکنان به شکل کارگاه، سمینار، آموزش غیرحضوری(بسته های آموزشی)، کنفرانس های درون بخشی و چهره به چهره برگزار می شود.
ابدالی اظهار داشت : آموزش های همگانی نیز براساس بیماری های مزمن واگیر ، غیرواگیر ، شایع و فصلی برنامه ریزی و در قالب کنفرانس آموزشی ، چهره به چهره ، پمفلت و نمایش فیلم  انجام می گیرد.
2هزار و 500جلد کتاب در کتابخانه بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران نگهداری می شود

1

رئیس واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت : 758 عنوان کتاب شامل2 هزار و 500 جلد کتاب در کتابخانه  بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران وجود دارد که در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در اختیار کارکنان قرار می گیرد.
ابدالی بیان کرد: پزشکی ، پرستاری ، مامایی ،HSE ، روانشناسی ، دیکشنری و رمان از جمله عناوین و موضوعات کتاب های موجود در کتابخانه بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران است.
محدوده فعالیت بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران همگام با شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در استان های خوزستان ، کهگیلویه و بویراحمد ، بوشهر و فارس است.
در حال حاضر 13هزار و69نفر تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران هستند ، که هشت هزار و 570 نفر آن کارکنان شاغل و افراد تحت پوشش آنها و 4 هزار و 499 نفر کارکنان بازنشسته صنعت نفت گچساران و افراد تحت پوشش آنها می باشد.

 

 
۱۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۳:۴۰
تعداد بازدید : ۹۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید